- پایگاه خبری و تحلیلی همای خبر - https://homaykhabar.ir -

دیدار وتقدیر دکتر منوچهرمهدی پور شهردار ، ریاست واعضای شورای اسلامی شهر کومله، عباس پور ریاست اداره ارشاد اسلامی شهرستان لنگرود ازبانوی نویسنده لنگرودی/گزارش تصویری

 دکتر منوچهرمهدی پور شهردارکومله در این دیدار افزود : فرهنگ مؤلفه‌ای ارزشمند در جوامع بشری است که کتاب به عنوان رکن اصلی، نقش مهمی در ترویج این مهم دارد.

وی افزود : هنرمندان، نویسندگان و فعالان حوزه فرهنگ و هنر سرمایه های ارزشی جامعه هستند که همواره نقش و تاثیرگذاری آنها در اجتماع مؤثر بوده است.

🔸همای خبر به نقل از روابط عمومی و امور فرهنگی شهرداری و شورای اسلامی شهر کومله، دکتر منوچهرمهدی پور با بیان اینکه با ورود تکنولوژی های جدید بسیاری از مؤلفه ها و ابزار در زندگی بشر کم رنگ شده است، عنوان کرد : قلم و اهمیت آن هم چنان حفظ شده و این نشان از جایگاه آن در جامعه دارد.

وی بیان داشت : همه ما وظیفه داریم ضمن قدردانی از نویسندگان و اهالی قلم و ادب، با دیدارهای حضوری زحمات آنها را ارج نهیم.

🔸دکترمنوچهرمهدی پور بهمراه ریاست واعضای شورای اسلامی شهر کومله و ریس ارشاد لنگرود ضمن تشکر و قدردانی از فعالیت‌های ارزنده‌ی ادبی خانم مینو شکوهمند ، با اهدا لوح سپاس از این نویسنده شهرستان تقدیر به عمل آورد.

🔸مینو شکوهمند نیز در این دیدار علاوه بر ارائه مطالبی در ارتباط با آثار خود، خاطراتی را از تهیه و تنظیم کتاب‌ها بیان کرد.

 🔸بانو مینو شکوهمند ( مدانلو ) متولد ۱۳۳۲ خورشیدی در شهر رشت ، پس از اخذ دیپلم فنی بهیاری ضمن اشتغال به کار و گذراندن طرح به مدت ۴ سال ، موفق به اخذ دیپلم طبیعی ( علوم تجربی ) از دبیرستان بزرگمهر لاهیجان شد . این بانوی فرهیخته لنگرودی به دلیل آشنایی به زبان انگلیسی و فرانسه و آلمانی ، تحقیق ها و پژوهش های متعددی در زمینه های مختلف علمی داشته و از ایشان آثار متعددی از جمله « عوامل و درمان بیماری های اعصاب با گلها و گیاهان » و « روانشناسی ما ، بیماریها و درمان آنها » به چاپ رسیده و « دایره المعارف گیاهشناسی » در دست چاپ است.

با کانال همای خبر همراه باشیدhttp://@homaygilanir [1]