چاپ مطلب چاپ مطلب

یادواره شهدای والامقام دهستان شیرجوپشت برگزار شد

اختصاصی همای خبر/همزمان با هفته دفاع مقدس یاد واره ۱۶ شهید والامقام شهید بالا،پایین،ومیان چاف،اربوکلایه و گرامیداشت شهدای مدافعین حرم استان گیلان عصر روز پنج شنبه ۷ مهر ماه ۱۴۰۱در مسجد صاحب الزمان بالا محله شیر جوپشت بخش رودبنه با حضور جمعی مسئولین استانی، سپاه ناحیه لاهیجان، ،بنیاد شهید، آموزش و پرورش مسؤلین محلی بخش رودبنه ومردم ولایت مدار این روستا برگزار گردید.

در این مراسم حجت الاسلام فداکار رئیس شورای شهر شهرستان لنگرود از مردم همیشه در صحنه ولایت مدار روستای شیر جوپشت ودست اندرکاران این محل که در برگزاری یادواره شهدا سنگ تمام گذاشتند تشکر و قدردانی کرد.
وی با اشاره به اهمیت هفته دفاع مقدس گفت : ما در جنگ توانستیم ابهت آمریکا را درهم بشکنیم، خودمان را به دنیا ثابت کنیم و به خودباوری برسیم و انقلابمان را صادر کنیم؛ ما در جنگ ثابت کردیم که می شود با اتکا و ایمان به قدرت لایزال خداوند از توانمندی و ظرفیت درونی بهره مند شد و اگر تمام دنیا هم در مقابلمان صف آرایی کنند روی پای خود ایستادگی خواهیم کرد، وامروز این  امنیت جامعه از وجود خون این شهدای هشت سال دفاع مقدس است.

حجت الاسلام فدا کار دررباره اغتشاشات اخیر در کشور گفت : دشمن به دنبال سو استفاده از فوت  یک دختر جوان بود تا به اهداف مد نظر خود که ایجاد آشوب و نا امنی است برسد لذا باید جوانان ما هوشیار باشند و نقشه دشمنان را خنثی کنند.

وی بابیان اینکه دشمنان ما نمی تواند شاهد پیشرفت کشور عزیزمان باشند و دراین اغتشاشات سعی کردند سوریه،عراق دیگری را در منطقه به وجود آورند، ولی دشمنان مابدانند که با چند شخصیت ورزشی، خود فروخته وسلبریتی، سلطنت طلبان، منافقینی که سودای تجزیه ایران را در سر داشتند، باید این تفکرات پلید  را با خود به کور ببرند.

در پایان این مراسم حاضرین با مداحی حاج مجید پاینده یکی از مداحان اهل بیت عصمت و طهارت در رسای حضرت امام حسین وشهدای والامقام هشت سال دفاع مقدس بر سر سینه زدند
ولی شریعت ناصری

 

با کانال همای خبر همراه باشیدhttp://@homaygilanir

 

 

About مدیر خبر1

Check Also

فرماندار شفت در جلسه منابع آب کشاورزی شهرستان؛ لزوم مدیریت آب کشاورزی توسط ابسواران در روستاها / نقدی: رفع مشکلات آب کشاورزی روستاییان باید در دستور کار دهیاران قرار گیرد

فرماندار شفت در جلسه منابع آب کشاورزی شهرستان؛ لزوم مدیریت آب کشاورزی توسط ابسواران در …