چاپ مطلب چاپ مطلب

صحبت‌های جنجالی مازیار زارع بعد از بازی با پرسپولیس! داوران باعث جنجالی شدن مسابقه می‌شوند | این داور طفل را می‌فرستند برای بازی!

زارع گفت: این داور برای این بازی بود؟ پرسپولیس صدر جدول و ملوان ته جدول؛ من باید بجنگم خودم را بالا بکشم. پرسپولیس باید ببرد و صدرنشین باشد. این داور طفل را می‌فرستند برای بازی.

همای خبر به نقل از ورزش سه، مازیار زارع همانقدر که کنار زمین عصبانی بود، مقابل خبرنگاران هم با همان حالت ایستاد و انتقادات زیادی را به داور مسابقه داشت.

زارع که در اواخر بازی تیمش با پرسپولیس از کوره در رفته و به دلیل عصبانیت غیر قابل کنترل شده بود، با همان حالت در میکسدزون مقابل خبرنگاران قرار گرفت.

صحبتی پنج دقیقه‌ای با رگی که از گردن بیرون زده و صدای بلندی که از چهره‌ای برافروخته بیرون می‌آمد. وی که انتقاداتش به سمت علی صفایی داور مسابقه بود، بارها او را با کلمه (این) خطاب کرد تا نشان دهد چه مقدار عصبانی است.

صحبت‌های مازیار زارع اینگونه شروع شد: خسته نباشید می‌گویم و به پرسپولیس این برد را تبریک می‌گویم. مشکل خاصی نبود و خیلی خوب بازی برگزار می‌شد و هر دو تیم موقعیت داشتند. آن کسی که از موقعیتش بهتر استفاده کرد، برد. ما بازی را خوب کنترل کردیم و در نیمه اول پرسپولیس را خوب کنترل کردیم. در نیمه دوم هم چنین چیزی بود. هم ما و هم پرسپولیس توپ‌های خوبی روی دروازه آوردیم.

مازیار زارع سپس صحبتش را با انتقاد از داور بازی ادامه داد و گفت: یک چیزی بگویم؟ خود داوران باعث جنجالی شدن مسابقه می‌شوند. من خدایی نکرده به نیمکت پرسپولیس و آقا یحیی و آقا کریم که بزرگتر من هستند کوچک‌ترین بی‌ادبی نکردم. اصلا هم موضوع خاصی با نیمکت پرسپولیس نبود. من فکر می‌کنم باید یک کلاس توجیهی برای داوران بگذارند. همونطور که ما را چپ و راست محروم می‌کنند. یک کلاس برای داور بگذارند که رفتار را یاد بگیرند. من تا لحظه پنالتی هیچ اعتراضی نداشتم و شما می‌توانید فیلم بازی را ببینید.

او که از اتفاقات پیش آمده بسیار ناراحت بود با چهره‌ای سرخ و صدایی بلند گفت: من به چه کسی حرفم را بزنم. برید از آقای زرگر بپرسید؛ چقدر به ایشان گفت (زرگر به علی صفایی، داور مسابقه) کارت ندهید. بازیکن من با رفیق و هم تیمی خودش حرف زده به او کارت می‌دهی؟ مگه می‌شود چنین چیزی؟ مدیریت کردن بلد نیستی؟ اصلا در حد و اندازه این بازی نبود. تیمی که عقب است و در زمین خودش بازی دارد و در بحران است چپ و راست به بازیکنان و نیمکت کارت می‌دهد. داورها فقط به نیمکت‌ها کارت می‌دهند. چه خبر است؟ من که در صحنه پنالتی حرف نزدم و از کوره در نرفتم. باعث و بانی تمام اتفاقات زمین آقای داور بود. چرا کسی یقه آن را نمی‌گیرد؟ فقط بازیکنان و مربیان و هواداران محروم می‌شوند. می‌آیند فقط هوادار را محروم می‌کنند. تماشاگر که محروم نیست؛ دارد استراحت می‌کند!

وی که بسیار عصبانی بود، صحبت خود را اینگونه ادامه داد: این داور برای این بازی بود؟ پرسپولیس صدر جدول و ملوان ته جدول؛ من باید بجنگم خودم را بالا بکشم. پرسپولیس باید ببرد و صدرنشین باشد. این داور طفل را می‌فرستند برای بازی. این هنوز بچه است و نمی‌داند چند به چند بازی می‌کنند. به خدا نمی‌داند چند به چند بازی می‌کنند. باعث و بانی از کوره در رفتن‌ها همین داوران هستند. فدراسیون بیاید بشیند و برای داوران کلاس توجیهی بگذارد. منی که عصبانی شدم و از کوره در رفتم. باعث و بانیش همین آقای داور بود. الان من محروم می‌شوم و ایشان کار خود را ادامه می‌دهد.

سرمربی ملوان صحبت خود را با صدای بلند اینگونه ادامه داد: برید از آقای زرگر بپرسید. برید از داور چهارم بی‌عرضه بپرسید که یک کلمه حرف نزد. شما مگر کمک نیستید؟ من دارم حرکت دست را می‌بینم. خطا گرفته و با حرکت دست ۱۰ متر می‌آید جلوتر. می‌دونید چرا؟ چون ما در برخی مسائل ضعیف هستیم.

یکی از خبرنگاران به زارع گفت آخر بازی گفتید من می‌دانم. وی در واکنش به این حرف گفت: داستان ادامه دارد؛ داستان ادامه دارد. (با تاکید)

سرمربی ملوان در خصوص محرومیت احتمالی‌اش گفت: ناز شصت آن‌ها؛ محرومم کنند. اما چه کسی باعث این عصبانیت شد؟ وقتی من دلیلم موجه دارم؛ بازیکن من به رفیق خودش حرف زده و کارت گرفته است چطوری می‌توانم در این شرایط که این همه فشار بر روی من است از کوره در نروم؟

سپس یکی از خبرنگاران گفت علی صفایی به شما گفته در صحنه مشکوک به پنالتی برخورد بوده اما پنالتی نیست. زارع در جواب گفت: اصلا سر صحنه پنالتی چون چیزی ندیدم نمی‌توانم زیاد حرف بزنم. اما به داور گفتم چرا به بازیکنم کارت ندادی که داور گفت برخورد بود. بعد من به داور گفتم اگر برخورد بود چرا خطا نگرفتی؟ من اصلا سر صحنه پنالتی بحث ندارم چون ندیدم. دیدید من سر آن صحنه ساکت کنار خط ایستاده بودم. داورها باعث عصبی شدن تیم‌ها می‌شوند. با رفتاری که با بازیکنان و مربیان دارند آدم را عصبی می‌کنند. نمی‌توانند مدیریت کنند. تیمی که این همه بحران دارد و ته جدول است نمی‌تواند مدیریت کند.

برید از آقای زرگر بپرسید چند بار گفت کارت ندهد. اما باید کارت دهد؛ او را در دوربین نشان می‌دهند. این (داور) الان می‌رود و شاید ۱۰ هفته دیگر بازی استقلال یا پرسپولیس را سوت بزند. باید برود و تعریف کند که به مربی ملوان کارت دادم؛ فلان کار را کردم؛ الان کیف می‌کند.

وی که تا لحظه آخر بسیار عصبانی بود و با صدای بلند صحبت می‌کرد، در انت‌ها گفت: فدراسیون؛ الان برو پشت داورت قرار بگیر. هیچ نیازی به شما ندارم. محرومم کنید و می‌روم خانه می‌نشینم. اصلا برای من مهم نیست چون هیچ وقت پشت مربیان و بازیکنان نبودید. پشت داور باید قایم شوید؛ آقای تاج در چشمانت نگاه می‌کنم و می‌گویم. باید بروید و پشت داوران بایستید. بازی پخش زنده هم بوده؛ برای تک تک شماها متاسفم.

با کانال همای خبر همراه باشیدhttp://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

فرماندار شفت در جلسه منابع آب کشاورزی شهرستان؛ لزوم مدیریت آب کشاورزی توسط ابسواران در روستاها / نقدی: رفع مشکلات آب کشاورزی روستاییان باید در دستور کار دهیاران قرار گیرد

فرماندار شفت در جلسه منابع آب کشاورزی شهرستان؛ لزوم مدیریت آب کشاورزی توسط ابسواران در …