- پایگاه خبری و تحلیلی همای خبر - https://homaykhabar.ir -

آقایان مدعی حامی ثبات مدیریتی ،علت تغییر مداوم شهرداران منطقه پنج در رشت چیست؟؟؟/یادداشت آزاد

همای خبر- یادداشت آزاد/
مجید عزیزی ،رضا عاشری، سید حسین رضویان سه عضو شورای رشت هستند که هر زمان هفت عضو دیگر شورای رشت به واسطه عملکرد شهردار رشت ،قصد استیضاح و برکناری وی را داشتند ، توجه به ثبات مدیریتی را علت اصلی مخالفت خود با برکناری شهردار اعلام کردند.

ثبات مدیریتی در مدیریت ارشد شهرداری رشت در شرایطی توسط این سه عضو شورا دائما مطرح می شود که در دیگر بخش های شهرداری رشت ،هیچ توجهی به آن صورت نمی گیرد و عدم ثبات مدیریتی در برخی از شهرداری های مناطق به یک معضل و دغدغه برای پرسنل و شهروندان تبدیل شده است.
یکی از این جایگاه های مدیریتی که از زمان شروع فعالیت علوی به عنوان شهردار رشت دائما دستخوش تغییرات قرار گرفته است ،جایگاه شهردار منطقه پنج است که طی مدت زمان حضور علوی در جایگاه شهردار رشت تا کنون سه شهردار به خود دیده است.
سید مجتبی خدمت بین دانا ، سید مهدی طبایی و سامعی سه شهرداری هستند که طی مدت زمان ۹ ماه از حضور علوی در جایگاه شهردار رشت به عنوان شهرداران منطقه پنج منصوب و پس از مدت زمان کوتاهی بنا به دلایل نامعلومی برکنار شدند .

حال باید از این سه عضو شورای رشت که ثبات مدیریتی دائما لق لقه دهانشان است سوال کرد که آیا حفظ ثبات مدیریتی در شهرداری رشت ، برای آنان فقط در جایگاه شهردار مرکزی مورد توجه و حائز اهمیت است؟؟؟
آیا از نظر این چند عضو شورای حامی علوی، حفظ و توجه به مقوله ثبات مدیریتی در دیگر بخش های شهرداری از جمله شهرداران مناطق که از ارکان اصلی خدمت و تعاملات فراوانی با ساکنین منطقه دارند ، حائز اهمیت نیست؟؟

ایکاش این سه عضو شورا به دور از هر گونه نگاه حمایتی نسبت به شهردار رشت ، در این باره پاسخی قانع کننده به منظور تنویر افکار عمومی برای شهروندان شریف و فهیم رشت داشته باشند.

با کانال همای خبر همراه باشیدhttp://@homaygilanir [1]