چاپ مطلب چاپ مطلب

فرماندار رضوانشهر: دشمن از نخبگان ما هراس دارد و امروز مادران ،دختران و خواهران ما را مورد هدف قرار داده است

فرماندار رضوانشهر در مراسم صبگاه دانش آموزی در جمع معلمین و دانش آموزان این شهرستان گفت: دشمن از نخبگان ما هراس دارد و امروز خانواده ها، مادران ،دختران و خواهران ما را مورد هدف قرار داده است و این معلمین هستید که باید از دانش آموزان پاسداری کنند.

همای خبر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری رضوانشهر، مهندس سید نادر صفوی میرمحله در مراسم صبگاه دانش آموزی در جمع معلمین و دانش آموزان مدرسه دبیرستان دخترانه حضرت فاطمه الزهرا(س) این شهرستان با گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان (روز ملی مبارزه با استکبار جهانی) گفت: ان شاء ا… امسال با حضور پرشور خود در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان و تجدید بیعت دوباره با مقام معظم رهبری به دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ثابت کنیم که ما همچنان پای این انقلاب ، ولایت و رهبری هستیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به اغتشاشات اخیر و شایعه پراکنی ها در فضای مجازی اشاره نمود و اظهار داشت: دشمن با شایعه پراکنی و دورغ پردازی ها می خواهد به فرهنگ و نظام ما آسیب بزند، لذا این شما معلمین هستید که باید دانش آموزان را نسبت به مسائل آگاه کنید و موضوعات را برای دانش آموزان تبیین نمائید.

وی با بیان اینکه معلمان، به نوعی اولیاء دوم دانش آموزان هستند، خطاب به معلیمن گفت: دشمن از نخبگان ما هراس دارد و امروز خانواده ها، مادران ،دختران و خواهران ما را مورد هدف قرار داده است و این شما معلمین هستید که باید از این دانش آموزان پاسداری کنید.

فرماندار رضوانشهر افزود: کشور جمهوری اسلامی ایران به سطحی رسیده که الان دشمنان از این قدرت ایران هراس دارند و این همان موفقیت و پیروزی است که دشمن چشم دیدن آن را ندارد.

امام جمعه رضوانشهر نیز در این مراسم با اشاره به اینکه امروز نقش معلمین و دانش آموزان نقش بسیار حساسی است، گفت: دانش آموزان در رشته های مختلف علمی همیشه پیشتاز هستند و باید در کنار تحصیل به سلاح دانش، آگاهی و بصیرت مجهز شوند.

حضرت حجت الاسلام و المسلمین مهدی نژاد فومنی تاکید کرد: دانش آموزان در مقابل شنیده ها بدون تحقیق هر سخنی را نپذیرند و معلمین نیز باید در تبیین موضوعات برای دانش آموزان اهتمام جدی داشته باشند.

وی با اشاره به اتفاقات اخیر در کشور گفت: دشمنان امروز نمی‌خواهند ایران بزرگ و قوی را ببینند و دنبال تضعیف آن هستند و راهکار حل مشکلات بیان واقعیت‌ها و جهاد تبیین مورد تاکید مقام معظم رهبری است.

با کانال همای خبر همراه باشیدhttp://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان مطرح کرد: افزایش ۱۰۰ درصدی ظرفیت پست شهرک صنعتی صومعه سرا

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان مطرح کرد: افزایش ۱۰۰ درصدی ظرفیت پست شهرک …