چاپ مطلب چاپ مطلب

مدیر کل صمت گیلان با حضور در اتاق اصناف رشت: تقویت بازار و صنوف در صدر امور اتاق اصناف باشد / تحولات بنیادین در جهت اعتلای وضعیت صنوف لازم است

 

مدیرکل صمت گیلان در نشست با هئیت رییسه اتاق اصناف مرکز استان گفت: کسبه همواره با نظام و مردم همراه بوده و لازم است موضع خود را در ناآرامی‌های اخیر هم تبیین نمایند.


همای خبر به نقل از روابط عمومی اداره کل صمت گیلان؛ تیمور پورحیدری با حضور در محل اتاق اصناف رشت در جمع هیئت رئیسه اتاق اصناف، اظهار داشت: ساماندهی و تقویت بازار و صنوف در صدر امور اجرایی اتاق اصناف باشد.

مدیر کل صمت استان با بیان اینکه هیئت رئیسه جدید اتاق اصناف رشت باید سرآمد و الگوی اتاقهای اصناف سراسر استان در عملکرد و حمایت از کسبه باشد تاکید کرد: نبض اقتصاد خرد در دستان توانمند بازاریان است و همواره منشاء فرهنگ‌سازی خیر و برکت در حوزه اقتصادی و معاش مردم هستند.

وی اعتماد و انصاف را مهمترین سرمایه بازاریان دانست و گفت:تحولات بنیادین در جهت اعتلای وضعیت صنوف لازم و ضروری است. انحصار طلبی و زیاده خواهی در فضای بازار بسیار مهلک و آسیب رسان است که فعالان اقتصادی بایستی در محیط کار خود از آن اجتناب نموده تا بتوانند سهم حداکثری را در جلب مشتریان داشته باشند.

دکتر پورحیدری کسبه و بازاریان را نزدیکترین اقشار به آحاد جامعه توصیف کرد و گفت: تسهیل در انجام خدمات صنفی در اتحادیه مختلف و نظارت بر امور اجرایی اتحادیه ها مورد انتظار است تا بتوانیم بازاری منسجم و پر رونق و پر جنب و جوش را شاهد باشیم.

مدیرکل صمت گیلان با تاکید بر لزوم پیشگیری از آسیب به فعالان بازار در اغتشاشات اخیر تصریح کرد: نقش و جایگاه بازاریان از ابتدای انقلاب در حمایت از نظام بسیار برجسته و مشخص بوده و همواره در هنگام ناملایمات و خدعه های خصمانه دشمنان کشور؛ هوشمندانه در کنار مردم و نظام ایستادند که به غایت قابل تحسین و تقدیر است.

دکتر پورحیدری از اتاق اصناف به عنوان حامی بازار و بازوی حاکمیتی در ساماندهی امور کسبه یاد کرد و اظهار داشت: ناامنی باعث رکود رونق بازار و سرمایه خواهد شد لذا اتاق اصناف و اتحادیه ها در التهابات اخیر؛ موظفند با هوشیاری ضمن هدایت و نظارت صنوف؛ با حفظ آرامش از حریم بازار آنچنان که شایسته این مرز و بوم است صیانت نمایند.

با کانال همای خبر همراه باشیدhttp://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

فرماندار شفت در جلسه منابع آب کشاورزی شهرستان؛ لزوم مدیریت آب کشاورزی توسط ابسواران در روستاها / نقدی: رفع مشکلات آب کشاورزی روستاییان باید در دستور کار دهیاران قرار گیرد

فرماندار شفت در جلسه منابع آب کشاورزی شهرستان؛ لزوم مدیریت آب کشاورزی توسط ابسواران در …