چاپ مطلب چاپ مطلب

آسفالت معابر اصلی و فرعی شهر پره سر 🔷فرماندار رضوانشهر از آسفالت معابر اصلی و فرعی شهر پره سر به مساحت تقریبی ۴۰ هزار متر مربع با اعتباری بالغ بر ۹ میلیارد تومان خبر داد

 

فرماندار رضوانشهر از آسفالت معابر اصلی و فرعی شهر پره سر به مساحت تقریبی ۴۰ هزار متر مربع با اعتباری بالغ بر ۹ میلیارد تومان خبر داد.

همای خبر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری رضوانشهر امروز (پنجشنبه) سوم آذر مهندس سید نادر صفوی میرمحله با همراهی معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری، شهردار و اعضای شورای شهر پره سر از روند اجرای پروژه آسفالت معابر اصلی و فرعی شهر پره سر بازدید کرد و در جریان روند اجرای این عمرانی قرار گرفت.

فرماندار رضوانشهر در حاشیه این بازدید با قدردانی از زحمات شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر پره سر در راستای توسعه و عمران و آبادانی شهری گفت: اجرای پروژه آسفالت معابر اصلی و فرعی شهر پره سر به مساحت تقریبی ۴۰ هزار متر مربع با اعتباری بالغ بر ۹ میلیارد تومان از محل اعتبارات بند (ز) و اعتبارات داخلی در حال انجام می باشد.

نماینده عالی دولت در رضوانشهر با تاکید بر خدمات رسانی بهینه به شهروندان، گفت: مدیران شهرستانی تمام تلاش خود را در راستای خدمتگزاری به مردم بکار گرفته اند.

صفوی در ادامه از حمایت های استاندار گیلان، نماینده حوزه انتخابیه در مجلس شورای اسلامی و دیگر مدیران استانی و شهرستانی در اجرای پروژه های عمرانی قدردانی کرد.

 

 

با کانال همای خبر همراه باشیدhttp://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

اختلاف در کابینه جنگ رژیم صهیونیستی، اینبار بر سر حمله ایران

اختلاف در کابینه جنگ رژیم صهیونیستی، اینبار بر سر حمله ایران 🔹 منابع رسانه‌ای عبری …