- پایگاه خبری و تحلیلی همای خبر - https://homaykhabar.ir -

عضو بی سواد شورای شهر 

اختصاصی همای خبر/شنیده ها حاکی از آن است که عضو شورای اسلامی یکی از شهرهای کشور که از قضا جزو مدافعین سرسخت شهردار شهرشان می باشد ، آنقدر بی سواد است که حتی توانایی خواندن صحیح مطالب را از روی کاغذ ندارد😂
این عضو شورا که به لحاظ عصبی بسیار روان پریش و خود درگیر  است و تا کنون چندین مرحله با خبرنگاران و همکارانش درگیری لفظی نیز داشته است اخیرا در نطقی که از قضا با کلی غلط گفتاری قرائت می کرد و کاملا واضح بود که فرد دیگری برایش نوشته است،  باز هم به دفاع از شهردار فاسد شهرشان پرداخت.

نکته جالب این است که این عضو ، کلماتی را در نطقش قرائت میکرد که وقتی دیگر همکاران شورایی اش معنای آن را از وی سوال می کردند ، از پاسخ عاجز مانده بود و این نشانه بی سوادی این عضو پرمدعای شورا است.
امیدواریم در انتخابات آتی ،دستگاه های نظارتی و قانون گذار با اخذ قوانینی ، موانعی ایجاد کنند تا از ورود افرادی که حتی توانایی خواندن از روی کاغذ را نیز ندارند به پارلمان شهری جلوگیری شود.
همچنین به این عضو شورا نیز پیشنهاد می کنیم به منظور پنهان ماندن بی سوادی اش ، کمی زبان به دهن گرفته و به ضرب المثل معروف ( کم گوی و سنجیده گوی) توجه بیشتری داشته باشد تا بیش از این مضحکه همکارانش در شورا و رسانه ها و شهروندان شهرش نشود.

با کانال همای خبر همراه باشیدhttp://@homaygilanir [1]