چاپ مطلب چاپ مطلب

دیدار با جانباز پرافتخار دفاع مقدس دیـدار سرپرست شهرداری رشت بهمراه ریاست کمیسیون فرهنگی ،اجتماعی شورای اسلامی با جانباز سرافراز اسلام مهدی خواه

دیدار با جانباز پرافتخار دفاع مقدس
دیـدار سرپرست شهرداری رشت بهمراه ریاست کمیسیون فرهنگی ،اجتماعی شورای اسلامی با جانباز سرافراز اسلام مهدی خواه
یوسف یزدانی سرپرست شهرداری رشت بهمراه علیرضا تاج شهرستانی رییس کمیسیون فرهنگی،اجتماعی شورای اسلامی شهر رشت با خانواده جانبـاز مهدی خواه دیدار و گفتگو داشت.
به گزارش همای خبر نقل از واحد خبـر مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت؛عصر روز چهارشنبه ۲۸ دی ۱۴۰۱ سرپرست شهرداری رشت با جانباز دفاع مقدس مهدی خواه دیـدار و گفتگو داشت.
در این دیدار صمیمانه که با همراهی رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی و مدیریت منطقه ۲ شهری با خانواده جانباز سرافراز اسلام مهدی خواه انجام شد ، ضمن قدردانی از فداکاری شهروندان جانبازِ جنگ تحمیلی و شجاعت ایثارگران و آزادگان اظهار داشتند: حضور این همشهریان سبب برکت و مباهات شهر است.
همچنین از صبوری همسران جانبـازان قدردانی نمودند و گفتند : تلاشهای همسران و خانواده های جانبازان عزیز در طول این سالیان بسیار قابل تقدیر و اجر زحمات آنان بی‌شک در ردیف جهادگران راه خداست.
در ادامه اظهار داشتند؛ تلاش و زحمات این بانوان عفیفه که در طول این سالیان ، همواره روح زندگی را در کنار همسران جانباز خود در خانواده ها جاری ساخته اند، قابل تقدیر و ستودنی است.

About نسرین عشقی

Check Also

رئیس جمعیت هلال احمر لنگرود خبر داد: نجات مرد ۳۸ ساله از ارتفاعات لیالستان

رئیس جمعیت هلال احمر لنگرود خبر داد: نجات مرد ۳۸ ساله از ارتفاعات لیالستان به …