چاپ مطلب چاپ مطلب

نشست فرماندارماسال با خبرنگاران به مناسبت فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر

همای خبر به نقل از روابط عمومی فرمانداری ماسال مهندس گیل چالانی فرماندار ماسال در نشستی که با خبرنگاران فعال شهرستان ماسال امروز سه شنبه ۱۱بهمن ماه در دفتر کار ایشان برگزار شد بر لزوم جهاد تبیین تاکید کرد.
گیل چالانی در این نشست با اشاره به اینکه خبرنگاران چشم وگوش نظام و دولت در آگاهی بخشی و تبیین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند بیان کرد: امروز رسانه ها بر تمام امورات زندگی افراد جامعه تأثیرات بسزایی دارند.
فرماندار نقش اساسی رسانه در جنگ نرم و جهاد تبیین را بسیار حائز اهمیت دانست واظهار داشت: رسانه ها در حمایت و دفاع از دستاوردهای نظام کوشا باشند.
فرماندار ماسال در این نشست ضمن تبریک فرارسیدن ایام الله دهه فجر و سالروز ورود معمار کبیر انقلاب اسلامی به اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و افتتاح و بهره برداری پروژه های عام المنفعه شهرستان پرداخت.
گیل چالانی بیان کرد: در ایام الله دهه فجر امسال ۴۴۴ پروژه اشتغالزایی، عمرانی و طرح های بهسازی و ساخت مسکن محرومین با اعتبار بالغ بر ۸۳میلیارد تومان به بهره برداری خواهد رسید که حدود ۳۲۷ شغل به طور دائم ایجاد شده است.
وی از اجرای رژه خودرویی و اسب سواران در اولین روز از دهه مبارک فجر خبر داد و گفت: تمامی برنامه های قابل اجرا با حضور مسئولین و مردم شریف شهرستان برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است هر کدام از خبرنگاران و فعالین رسانه های شهرستان ماسال در حوزه های مختلف علمی، فرهنگی، اقتصادی و عمرانی شهرستان ماسال تبادل نظر کردند.

با کانال همای خبر همراه باشیدhttp://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان مطرح کرد: افزایش ۱۰۰ درصدی ظرفیت پست شهرک صنعتی صومعه سرا

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان مطرح کرد: افزایش ۱۰۰ درصدی ظرفیت پست شهرک …