چاپ مطلب چاپ مطلب

همزمان از اولین روز دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، بهره برداری از ۱۲۳ طرح اشتغال و خودکفایی در رضوانشهر

همزمان با اولین روز دهه مبارک فجر۱۲۳ طرح اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) به صورت متمرکزدر رضوانشهر با اعتباری بالغ بربیش از ۱۲۰میلیارد ریال با حضور فرماندار و دیگر مسئولین شهرستان مورد افتتاح و بهره برداری قرار گرفت.

همای خبر به نقل ازپایگاه اطلاع رسانی فرمانداری رضوانشهر، همزمان با اولین روز دهه مبارک فجر ۱۲۳ طرح اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) در رضوانشهر با اعتباری بالغ بر بیش از ۱۲۰ میلیارد ریال با ۲۶۷ فرصت شغلی به صورت متمرکز در بیگ زادمحله با حضور مهندس سید نادر صفوی میرمحله، حجت الاسلام و المسلمین مهدی نژاد فومنی امام جمعه، فرمانده سپاه ناحیه، معاونین فرمانداری و مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان مورد افتتاح و بهره برداری قرار گرفت.

سید نادر صفوی میرمحله در آیین افتتاح این طرح ها ضمن تبریک هفته دولت با قدردانی از عملکرد کمیته امداد در امر خدمات رسانی در حوزه های مختلف گفت: با در اختیار گذاشتن این طرح های اشتغالزایی برای خانوارهای جامعه هدف، استقلال شغلی و اقتصادی پایدار فراهم می شود.

وی افزود: این طرح ها شامل تولیدی های خرد، کشاورزی، دامداری و خدماتی برای جامعه هدف کمیته امداد امام (ره) با ۲۶۷ فرصت شغلی می باشد.

با کانال همای خبر همراه باشیدhttp://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

فرماندار شفت در جلسه منابع آب کشاورزی شهرستان؛ لزوم مدیریت آب کشاورزی توسط ابسواران در روستاها / نقدی: رفع مشکلات آب کشاورزی روستاییان باید در دستور کار دهیاران قرار گیرد

فرماندار شفت در جلسه منابع آب کشاورزی شهرستان؛ لزوم مدیریت آب کشاورزی توسط ابسواران در …