چاپ مطلب چاپ مطلب

در دیدار نوروزی رئیس شورای شهر رشت و جمعی از فرماندهان سپاه با خانواده شهید جهانگیری: حضور در جمع خانواده های معزز شهدا موجب انگیزه بیشتر برای تلاش و کار مضاعف با هدف خدمت به مردم می شود

در دیدار نوروزی رئیس شورای شهر رشت و جمعی از فرماندهان سپاه با خانواده شهید جهانگیری:

حضور در جمع خانواده های معزز شهدا موجب انگیزه بیشتر برای تلاش و کار مضاعف با هدف خدمت به مردم می شود

رئیس شورای اسلامی شهر رشت در دیدار نوروزی با خانواده معزز شهید جهانگیری گفت : حضور در جمع خانواده های معزز شهدا و شنیدن سخنان آنان موجب انگیزه بیشتر برای کار و خدمت مضاعف با هدف خدمت صادقانه و شبانه روزی به مردم می شود.

به گزارش همای خبر نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شورای رشت محمد حسین واثق کارگرنیا امروز به همراه جانشین سپاه رشت و تعدادی از مسئولان در دیدار با خانواده شهید جهانگیری اظهار کرد: ایران اسلامی جایگاه امروزش در جهان را مرهون خون شهدا و ایثار خانواده های معزز شهدا است که برای اعتلای ایران اسلامی و اهتزاز پرچم سرافراز کشور جان خود را نثار کردند.

وی با تاکید بر اینکه شهادت لیاقت می خواهد افزود: یقینا شهدا توسط پدران و مادرانی تربیت شدند که راه صحیح زندگی را به آنان آموختند و لقمه های حلال بر سر سفره هایشان داشتند.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت به تلاش شورا برای رفع مشکلات شهر اشاره کرد و گفت : روحیه کار و خدمت در اعضای شورای و مدیران شهرداری رشت وجود دارد و اکثریت اعضای شورا خدمت شبانه روزی با هدف رفع مشکلات شهر و ایجاد رضایتمندی در بین شهروندان را وظیفه و ادامه راه شهدای گرانقدر می دانند.

انتهای پیام

About نسرین عشقی

Check Also

رئیس جمعیت هلال احمر لنگرود خبر داد: نجات مرد ۳۸ ساله از ارتفاعات لیالستان

رئیس جمعیت هلال احمر لنگرود خبر داد: نجات مرد ۳۸ ساله از ارتفاعات لیالستان به …