چاپ مطلب چاپ مطلب

بازدید اسنادی فنی و ایمنی مراکز ارائه دهنده خدمات گردشگری‌دریایی در استان گیـلان

بازدید اسنادی فنی و ایمنی مراکز ارائه دهنده خدمات گردشگری‌دریایی در استان گیـلان

  

بازدید اسنادی، فنی و ایمنی مراکز ارائه دهنده خدمات گردشگری دریایی در استان گیلان
رئیس اداره ایمنی و حفاظت دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان گفت: بازدید اسنادی، فنی و ایمنی کلیه مراکز ارائه دهنده خدمات گردشگری دریایی توسط تیم های نظارت اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان ​به منظور اجرای طرح ایمنی گردشگری دریایی ویژه نوروز ۱۴۰۲ در حال انجام می باشد.
به گزارش همای خبر نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان، علی منتصر کوهساری با اشاره به پایش سواحل استان گیلان در سالهای گذشته اظهار داشت: براساس نتایج بدست آمده، ۴۱ مرکز ارائه دهنده خدمات گردشگری دریایی (خصوصی) در حال بهره برداری شناسایی شده است که به گردشگران در طول سواحل گیلان و آبراه های تالابی خدمات گردشگری دریایی ارائه می دهند.
وی افزود: در ایام نوروز ۱۴۰۲ تیم کارشناسی اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان متشکل از ۱۸ کارشناس دریایی با هدف ارتقاء ایمنی ترددها و حفظ جان گردشگران دریایی ضمن مراجعه به کلیه مراکز مورد اشاره، وضعیت ایمنی و اسنادی شناورها و مدارک صلاحیت قایقرانان در حوزه گردشگری دریایی را ممیزی می نمایند.

رئیس اداره ایمنی و حفاظت دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان، خاطرنشان کرد: حسب اهمیت ایمن سازی آبراه های تالاب انزلی به منظور پیشگیری از سوانح دریایی، تعداد ۴۱ علامت هشدار دهنده جدید برای اعلام محدودیت های تردد های دریایی طراحی و در موقعیت های حساس و پرخطر این تالاب نصب گردیده است.

About نسرین عشقی

Check Also

کارآفرین حوزه صنعت upvc و درب و پنجره در لنگرود عنوان کرد: شناخت و حمایت از کارآفرینان قوی و خلاق، توسعه صنعتی و اشتغال‌زایی به دنبال دارد

کارآفرین حوزه صنعت upvc و درب و پنجره در لنگرود عنوان کرد: شناخت و حمایت …