چاپ مطلب چاپ مطلب

اجرای ۱۵ طرح عمرانی در حوزه ورزش گیلان

اجرای ۱۵ طرح عمرانی در حوزه ورزش گیلان

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان از اجرای ۱۵ طرح عمرانی در حوزه ورزش گیلان خبر داد و گفت: این تعداد پروژه عمرانی با اعتبار حدود ۱۲۳ میلیارد تومان به بهره برداری رسیده است.

همای خبر نقل از مهر، جهانبخش آرمان با اشاره به اقدامات ارزشمند در حوزه ورزش گیلان، اظهار کرد: ظرفیت‌های ورزشی گیلان در رشته‌های مختلف ستودنی است.
وی از اجرای ۱۵ طرح عمرانی در حوزه ورزش گیلان خبر داد و افزود: این تعداد پروژه عمرانی با اعتبار حدود ۱۲۳ میلیارد تومان به بهره برداری رسیده است.
مدیرکل ورزش و جوانان گیلان با تاکید بر لزوم توجه ویژه به بازسازی اماکن ورزشی در گیلان، بیان کرد: برقراری عدالت زیرساختی در حوزه ورزش گیلان مورد تاکید فراوان است و در اولویت قرار دارد.
آرمان، مرمت و بازسازی اماکن ورزشی گیلان را از برنامه‌های اولویت دار اداره‌کل ورزش و جوانان برشمرد و بیان کرد: در سال گذشته ۴۷ سالن ورزشی در تمام شهرهای گیلان مورد بازسازی و مرمت قرار گرفت.
استاندارد سازی ۵ ورزشگاه گیلان
وی از استانداردسازی ۵ ورزشگاه گیلان خبر داد و افزود: اقدامات خوبی در بخش تقویت زیرساخت‌های ورزشی گیلان در سال گذشته صورت گرفت که این روند در سال جاری استمرار خواهد داشت.
مدیرکل ورزش و جوانان گیلان با بیان اینکه زمین چمن ورزشگاه شهید عضدی رشت وضعیت مطلوبی نداشت، گفت: طرح بازسازی و مرمت چمن و جایگاه هواداران ورزشگاه شهید عضدی رشت در مرحله بهره برداری قرار دارد.
آرمان از بازسازی کامل ورزشگاه شهید عضدی رشت خبر داد و اضافه کرد: وجود دو باشگاه پر هوادار سفیدرود و داماش می‌طلبد ورزشگاه شایسته ای در اختیار این دو باشگاه قرار گیرد.
راه اندازی مجدد ۷ استخر ورزشی در گیلان
وی از راه اندازی مجدد ۷ استخر ورزشی در گیلان خبر داد و افزود: این تعداد استخرهای ورزشی به طور کامل راکد و بلااستفاده شده بود که با پیگیری‌ها به ثمر نشست و دوباره راه اندازی شد.
مدیرکل ورزش و جوانان گیلان با تاکید بر اینکه افزایش سرانه ورزشی استان در اولویت قرار دارد، گفت: ارتقای سرانه ورزشی گیلان منجر به درخشش استعدادها در این بخش می‌شود.
آرمان با بیان اینکه گیلان ۱۲۳ ورزشکار و قهرمان بین المللی دارد، اضافه کرد: ورزشکاران و قهرمانان ملی و بین‌المللی گیلان تجلیل شدند.

About نسرین عشقی

Check Also

پزشکیان: اگر رسایی وارد هیئت رئیسه شود باید تأسف خورد چرا که اینان فقط دعوا بلدند و بداخلاقی

پزشکیان: اگر رسایی وارد هیئت رئیسه شود باید تأسف خورد چرا که اینان فقط دعوا …