چاپ مطلب چاپ مطلب

سردار عبد الفاتح اهوازیان در یاد واره شهدای پهمدان رودبنه؛ امروز تفکر و اندیشه شهدا باید، الگوی جوانان ما باشد

سردار عبد الفاتح اهوازیان در یاد واره شهدای پهمدان رودبنه؛

امروز تفکر و اندیشه شهدا باید، الگوی جوانان ما باشد

به گزارش همای خبر نقل از خبرگزاری بسیج از لاهیجان عصر پنجشنبه ۱۰ فروردین ماه ۱۴۰۲ یادواره سرداران، فرماندهان و۱۹شهید والامقام هشت سال دفاع مقدس روستای شهید پرور پهمدان و گرامی داشت شهیدان سرداران جبهه مقاومت، حاج قاسم سلیمانی و محمد علی حق بین، با حضور فرمانده سپاه ناحیه لاهیجان، بخشدار رودبنه روحانیون، روسای ادارات به همراه اقشار مختلف مردم ، خانواده های شهدا، بسیجیان،و با مداحی حاج ابوذر روحی در مسجد شهدای بالا محله پهمدان  رودبنه برگزار شد.
دراین مراسم سردار عبد الفاتح اهوازیان فرمانده قرارگاه نصرت به ایراد سخنرانی پرداخت.
وی ابتدا از مردم شهید پرور پهمدان به واسطه برگزار یادواره شهدای والامقام این روستا تقدیر تشکر نمودند.
وی با بیان اینکه شهدا هیچ نیازی به ماه ندارند که برای شان یاد واره برگزار کنیم بلکه ما به شهدا نیاز داریم باید تلاش کنیم تفکر و اندیشه شهدا به عنوان یک الگو برای جوانان مطرح شود و با توجه به هجمه‌های فرهنگی، تلاش دشمنان انقلاب اسلامی برای اجرای پروژه بی حجابی، امروز نیاز ما به آینه قرار دادن این شهدا، بیشتر احساس می‌شودوامروز تفکر و اندیشه شهدا باید، الگو جوانان ما باشد.
وی با اشاره به رشادت های سردار سلیمانی ورزمندگان جبهه مقاومت بیان داشت سردار سلیمانی  طرفداران جریان تروریستی و داعشی به رهبری آمریکا را در منطقه شکست داد، اما بزرگ‌ترین کار او این بود که هیمنه آمریکا در هم شکست، در همین چند روز پیش پایگاه‌های آمریکا را در منطقه در هم کوبیدیم، امروز قدرت جمهوری اسلامی برای همه در منطقه محرز شده است.
وی با بیان اینکه امروزه مسوولان ما باید از زندگی سردار سلیمانی الگو بگیرند، چراکه  بسیاری از مدیران و مسئولان پس از شهادت وی از سادگی منزل این شهید گرانقدر متعجب شده بودند ،  سادگی در منزل حاج قاسم موج می‌زد که این نشان از اهمیت شهید سلیمانی به ساده زیستی به ویژه در بین مدیران و مسئولان بود ه است.
فرمانده قرارگاه نصرت در پایان تصریح نمود:چه کسی گفته چند تا فوتبالیست و سلبریتی الگوی این مردم هستند؟ الگوی ما سردار سلیمانی، سردار حق بین، شهید تهرانی مقدم، شهدای هشت سال دفاع مقدس هستند که جانشان را برای امنیت این جامعه فدا نمودند، امروز باید قدردان این شهدا باشیم.
✍️ ولی شریعت ناصری

About نسرین عشقی

Check Also

دکتر شفیعی: برای فرهنگ سازی تفکیک زباله از مبدا باید از آموزش و پرورش شروع کنیم.

دکتر شفیعی: برای فرهنگ سازی تفکیک زباله از مبدا باید از آموزش و پرورش شروع …