چاپ مطلب چاپ مطلب

علی اصغر فانی اظهار کرد: بیمه طلایی با همان خدماتی که برای فرهنگیان شاغل در جریان است برای فرهنگیان بازنشسته نیز برقرار شده است.

همای گیلان:علی اصغر فانی اظهار کرد: بیمه طلایی با همان خدماتی که برای فرهنگیان شاغل در جریان است برای فرهنگیان بازنشسته نیز برقرار شده است.

وزیر اموزش و پرورش

وزیر آموزش‌ و پرورش با اشاره به این‌که بیمه طلایی برای فرهنگیان بازنشسته نیز برقرار شده است، گفت:‌ نقشه راه سند تحول بنیادین در دست بررسی است که تلاش می‌کنیم تا آخر امسال و شاید هم زودتر آن را تهیه کنیم.

علی اصغر فانی اظهار کرد: بیمه طلایی با همان خدماتی که برای فرهنگیان شاغل در جریان است برای فرهنگیان بازنشسته نیز برقرار شده است.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا سازمان بازرسی برای بررسی روند اجرای سند تحول بنیادین در وزارت آموزش و پرورش مستقر شده است، عنوان کرد: جلسه ای را با سازمان بازرسی در این زمینه نداشتیم، اما این سازمان برای بررسی روند فعالیت و اجرای سند تحول بنیادین در وزارت آموزش و پرورش مستقر شده است.

وزیر آموزش و پرورش بیان کرد: نقشه راه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در مراحل پایانی قرار داشته و ویرایش سوم آن تهیه و در دست بررسی است که تلاش می کنیم تا پایان سال و شاید هم زودتر آن را اجرایی کنیم.

فانی درخصوص رتبه بندی معلمان نیز اظهار کرد: رتبه بندی معلمان تا پایان امسال به مجلس شورای اسلامی تقدیم می شود که با تصویب آن انگیزه معلمان و مهارت های حرفه ای آنها نیز افزایش می یابد

About سردبیر ارشد

Check Also

واکاوی نمایش ضعیف ملی پوشان والیبال در لیگ ملتها

مجید صبوحی کارشناسی فرهنگی ورزشی و مربی والیبال طی یادداشتی نوشت: در آستانه المپیک ریو …