چاپ مطلب چاپ مطلب

تعامل من بسیار خوب است جانم را برای مردم فدا می کنم امادر مقابل خاطیان با تمام قدرت می ایستم

شهردار سیاهکل طی گفتگویی با خبرنگار هفته نامه های گیلان با اعلام این مطلب که ما باید با برنامه ریزی مدون کار کنیم گفت : درآمد پایدار یکی از مهمترین اهداف ما در شهرداری می باشد که برای رسیدن به آن نیازبه کمک همه شهروندان و مسئولین می باشد.

عیسی کاظمی در خصوص نحوه تعامل خود افزود : در صورتیکه کسی از قانون تخطی نکند تعامل من بسیار خوب می باشد من برای مردم و کسانی که قصد خدمت دارند جان فدای کنم اما در مقابل خاطیان باتمام قدرت می ایستم.

وی اظهار داشت : تا زمانی که در مقابل متخلفین ایستادگی نشود نمی شود مدیریت صحیح اعمال کرد.

شهردار سیاهکل تصریح کرد : یکی از مهمترین وظایف شهرداری زیباسازی شهر می باشد این تحقق پیدا نمی کند مگر با همکاری مردم و مسئولین به طور مثال مردم در هنگام ساخت و ساز نمی توانند تمام پیاده رو را اشغال نمایند مگر با مجوز آن هم فقط  پیاده رو.

کاظمی تصریح کرد : برایم بسیار مهم است که از حقوق مردم دفاع نمایم و عدالت را حاکم کنم زیرا همه مردم خواهان عدالت هستند هر چند درآمدزایی یکی از مهمترین اهداف شهرداری است اما این به معنای آن نیست که  من از هر طریقی به آن دست یابم و از متقاضیان پول بگیرم وی از مردم خواست تا با شهرداری همکاری تنگاتنگی داشته باشد و با همکاری بتوانیم وضعیت نابسامان شهر را سروسامان دهیم شهردار سیاهکل عنوان کرد : ساخت مسکن خود مالکی یکی از کارهای بود که توسط دولت گذشته دنبال شد هر چند این کار پسندیده بود اما موجب شد ساخت مسکن مهره به چالش بیفند.

کاظمی خاطر نشان کرد : اینجانب ۲۴ سال در شهرداری در سمتهای مختلف کار    کرده ام و اطلاعاتی خوبی در امور شهری دارم لذا من آماده ام تا وضعیت شهر را دگرگون نمایم.

وی یادآوری شد : زیرساختهای سیاهکل آمادگی برای وقوع سیل را ندارد لذا باید شرکت فاضلاب در امور دفع فاضلاب شهری اقدام عاجل نماید تا ما هم در زمینه دفع آبهای سطحی بتوانیم قدمهای موثری برداریم هر چند احداث تصفیه خانه در این شهرستان در سالهای نه چندان دور توسط ندیمی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی کددار شده و اعتباری هم در این زمینه شورای گذاشته شده است اما امیدواریم که هر چه سریعتر این شهرستان دارای فاضلاب صنعتی شود.

شهردار سیاهکل اظهار داشت : در ابتدای ورودم که نیروهای خدماتی این شهرداری از کمترین امکانات نظیر لباس مخصوص بی بهره بوده اند که این برایم تعجب آمیز بود.

کاظمی افزود : من هر نوع بی احترامی را تحمل می کنم اما کوتاهی در انجام وظیفه محوله را بر نمی تابم و آدم مغرضی نیستم که در مقابل ناملایمات از خدمت رسانی کوتاهی کنم.

به واقعیت گرایی ، احترام به افراد و اشرافیت کامل به امور شهرداری اینجانب شک نکنید

لذا من  حاضرم مردم را برروی دوشم بگذارم اما کار برروی زمین نماند شهردار سیاهکل اظهار داشت :به واقعیت گرایی ، احترام به افراد و اشرافیت کامل به امور شهرداری اینجانب شک نکنید. و در همین مدت کوتاه با درآمد اندکی که داریم کارهای خوبی شروع نموده ایم که امیدوارم هر چه سریعتر به سرانجام برسد.

کاظمی تصریح کرد : در همه جا دنیای یکسری مردم به دنبال منافع شخصی هستند قطعاً این نوع افراد تعامل را چیز دیگری معنا می کنند.

وی تأکید کرد : هم اکنون شهرداری ها بر اساس اعتبارات داخلی اداره می شوند زیرا در سال ۹۲ مقرر بود که ۴۶۲ میلیون تومان از سوی دولت برای این شهرداری واریز گردد که تاکنون فقط ۸۵ میلیون تومان تخصیص داده شده است .

شهردار سیاهکل آنگاه به عملکرد خوب نماینده مردم شهرستانهای لاهیجان و سیاهکل درخصوص فراخوانی مدیران کل و عامل به شهرستان اشاره کرد و گفت : یکی از اقدامات خوب ایشان دعوت از مدیران کل و عامل به شهرستانها است تا مردم از وضعیت اقتصادی کشور بیشتر آشنا شوند کاظمی آنگاه اظهار داشت : در سال ۹۲ کل بودجه شهرداری ۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان برآورد شده بود که تاکنون ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان آن تأمین شده است.

وی با اعلام این مطلب که از بدو ورودم تاکنون کمیسیونهای زیادی از جمله ماده ۷۷ ، فضای سبز ، کمیسیون درآمد و کمیته انصباطی  تاکسیرانی و غیره تشکیل داده ایم گفت: ساماندهی مالی نیاز اساسی شهرداری است که در این خصوص عوامل زیادی را که منجر به درآمد زایی شهرداری می شوند شناسایی کرده ایم.

وی هزینه های داخلی شهرداری رادر هر ماه( شامل حقوق و مزایایی کارکنان ) ۱۵۰ میلیون تومان عنوان کرد.

شهردار سیاهکل یادآور شد : طی دو ماه پروانه ساخت بسیار اندکی  درخواست   داشته ایم امابه طور مقتضی نسبت به جذب درآمد اقدام نموده ام.

کاظمی با اشاره به اینکه در داخل و بیرون شهرداری افرادی را به عنوان مشاور انتخاب نموده ام اذعان داشت : درب شهرداری برای همه افراد باز است و ملاقات با اینجانب فقط منوط به روزهای ملاقات مردمی نیست .

وی عنوان کرد : برنامه اینجانب به ۳ زمان کوتاه مدت ، میان مدت و بلند مدت تقسیم شده است که در کوتاه مدت سعی کرده ام درآمدهای و کارهای اولیه شهرداری را سروسامان بدهم همچنین در این برنامه سعی نموده ام تا ازمردم بخوام با شهرداری همکاری و تعامل داشته باشند.

شهردار سیاهکل بیان داشت : طرح مطالاتی دفع آبهای سطحی در این شهر انجام نشده است و لذا اولین درخواست اینجانب از فرماندار اجرای همین مسئله بوده است.

زباله یک طلاه سیاه است و می توان از طریق آن درآمدزایی کرد

کاظمی تصریح کرد : وقتی درآمد زایی سروسامان پیدا کند قطعاً می توان کارهای فرهنگی و ورزشی هم نظم و انضباط پیدا کند وی افزود : همواره اعتقاد داشتم که زباله یک طلاه سیاه است و می توان از طریق آن درآمدزایی کرد و همانطوریکه دفع زباله یکی از کارهای اساسی شهردار است می تواند برای شهرداری درآمدزایی هم داشته باشد .

تیم همیاری سیاهکل باید به شهرداری  سپرده شود تا شهرداری تأمین هزینه ها آن را مدیریت کند

وی خاطر نشان کرد : در زمانی که شهردار رودسر بودم کارهای خوبی در امر ورزش انجام داده ام که احداث زمین ورزشی برای تیم شهرداری یکی از آن موارد است و در همین شهرداری هم اعتقاد دارم که تیم همیاری باید به شهرداری سپرده شود تا شهرداری تأمین هزینه ها آن را مدیریت کند.

 شهردار سیاهکل تأکید کرد : یکی از راههایی که می تواند موجب حمایت مردم از ما شود برگزای جلسات پرسش و پاسخ با مردم است که قطعاً در این راستا گامهایی برداشته ایم و در آینده نسبت به برگزاری بیشتر این جلسات اقدام خواهیم کرد.

کاظمی گفت : یکی از دغدغه اساسی مردم و جوانان ما بی کار ی است ما باید فرصتهای شغلی و امکانات رفاهی را در این شهر مهیا نماییم تا جوانان ما از دام اعتیاد و خلاف های اجتماعی در امان باشند.

 

 

 

 

About

Check Also

افشاگری فلاحت پیشه درباره یک کلاهبرداری بزرگ /ماجرای دریافت غرامت با یک روش مشکوک

افشاگری فلاحت پیشه درباره یک کلاهبرداری بزرگ /ماجرای دریافت غرامت با یک روش مشکوک   …

One comment

  1. باتشکراز مدیریت ومسوول سایت وخبرهای به روز.

    از شورا وشهردار محترم خواهش میکنم فقط حرف وسخنرانی ومصاحبه نکنند سریعا برنامه هاشون رو به مردم شهر اطلاع رسانی کنند.