چاپ مطلب چاپ مطلب

تفاهم کار‌شناسان ایران و ۱+۵ بر سر جزئیات توافق ژنو

به نتیجه رسیدن مذاکرات هیأت‌های کار‌شناسی ایران و گروه ۱+۵، تدوین قراردادی جدید میان ایران و چین برای خرید نفت، تقدیر نخست‌وزیر سوریه از نقش ایران در تحولات این کشور، اظهارنظر دبیرکل سازمان کنفرانس اسلامی درباره همکاری ایران با این سازمان و بازتاب بازگشت یک عضو پیشین تیم مذاکره کننده ایرانی به کشور، از جمله مهم‌ترین مطالب امروز مطبوعات جهان درباره ایران است.
به گزارش افکارنیوز، به نتیجه رسیدن مذاکرات هیأت‌های کار‌شناسی ایران و گروه ۱+۵، تدوین قراردادی جدید میان ایران و چین برای خرید نفت، تقدیر نخست‌وزیر سوریه از نقش ایران در تحولات این کشور، اظهارنظر دبیرکل سازمان کنفرانس اسلامی درباره همکاری ایران با این سازمان و بازتاب بازگشت یک عضو پیشین تیم مذاکره کننده ایرانی به کشور، از جمله مهم‌ترین مطالب امروز مطبوعات جهان درباره ایران است.

تفاهم کارشناسان ایران و 1+5 بر سر جزئیات توافق ژنو

خبر به نتیجه رسیدن مذاکرات هیأت‌های کار‌شناسی ایران و گروه ۱+۵، مهم‌ترین موضوع مربوط به ایران است که از روز گذشته تاکنون مورد توجه مطبوعات جهانی قرار گرفته است.

خبرگزاری «رویترز» به نقل از حمید بعیدی‌نژاد، سرپرست تیم مذاکره کننده ایرانی در ژنو می‌نویسد، ایران و طرف مقابل توافق کرده‌اند که اجرای توافقنامه هسته‌ای را از اواخر ماه ژانویه آغاز کنند. این خبرگزاری اشاره می‌کند که توافق اعلام شده، پس از ۲۳ ساعت گفت‌و‌گو میان طرفین در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه به دست آمده است. به گفته بعیدی‌نژاد، اکنون دیدگاه‌ها و تفاسیر دو طرف از مفاد موافقنامه هسته‌ای ژنو با یکدیگر مطابقت پیدا کرده است.

About

Check Also

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان مطرح کرد: افزایش ۱۰۰ درصدی ظرفیت پست شهرک صنعتی صومعه سرا

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان مطرح کرد: افزایش ۱۰۰ درصدی ظرفیت پست شهرک …

One comment

  1. بنظر من تفاهمی در کار نیست . ابرقدرت زور را سرلوحه کار خود قرار داده