چاپ مطلب چاپ مطلب

انتقاد عضو شورای شهر از حضور رنگ‌باخته مسئولان گیلان در مراسم تشییع شهدای مدافع حرم

همای گیلان: عضو شورای اسلامی شهر رشت از حضور کمرنگ مسئولان گیلان در مراسم تشییع پیکر شهدای مدافع حرم در این شهر انتقاد کرد.

خبرگزاری فارس: انتقاد عضو شورا از حضور رنگ‌باخته مسئولان گیلان در مراسم تشییع شهدای مدافع حرم

 فاطمه شیرزاد عصر امروز در جلسه علنی شورای اسلامی این شهر با انتقاد از حضور کمرنگ برخی مسئولان  استانی در مراسم تشییع پیکر پاک شهدای مدافع حرم، اظهار کرد: مسئولان نظام فراموش نکنند جایگاهی که بر آن تکیه زده‌اند به برکت خون شهدا و حضور گسترده مردم است.

وی ادامه داد: چنین حرکاتی نشان‌دهنده سیاسی بازی برخی از مسئولان است و نباید مراسم تشییع شهدا را با سیاست و سیاسی بازی همراه کرد.

عضو شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به اینکه مردم و شهدا نباید تاوان سیاسی بازی‌های برخی از مسئولان را دهند، تصریح کرد: حضور در مراسم گرامیداشت شهدا وظیفه تمام مسئولان است.

وی در ادامه با اشاره به بازدید از مرکز پیام رادیویی شهرداری رشت اضافه کرد: در بازدیدی که از این مرکز صورت گرفت، از نزدیک با همکاران و دغدغه‌های آنها آشنا شدم.

شیرزاد خاطرنشان کرد: همکاران مرکز پیام رادیویی پل ارتباطی مدیران، معاونان و مسئولان با سازمان‌ها و مناطق شهرداری رشت هستند.

وی با بیان اینکه آنها که پیام‌رسانان گمنام شهرداری رشت هستند در پشت صحنه حضوری فعال دارند، خاطرنشان کرد: همکاران مرکز پیام در انتقال مشکلات مختلف مناطق، سازمان‌ها، مناطق شهرداری و شهروندان بسیار تاثیرگذار هستند و فعالیت شبانه‌روزی دارند.

عضو شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به تقاضای پرسنل مرکز پیام رادیویی، تصریح کرد: این همکاران خواستار ارتقای سیستم‌های مرکز و پیام رادیویی را داشتند که تقاضای آنها از طریق مسئول حراست شهرداری رشت پیگیری می‌شود.

وی از شهردار رشت خواست تا به موضوع اختصاص خدمات رفاهی و اضافه‌کاری‌های آنها توجه بیشتری داشته باشد./ فارس

 

About سردبیر

Check Also

فرماندار شفت در جلسه منابع آب کشاورزی شهرستان؛ لزوم مدیریت آب کشاورزی توسط ابسواران در روستاها / نقدی: رفع مشکلات آب کشاورزی روستاییان باید در دستور کار دهیاران قرار گیرد

فرماندار شفت در جلسه منابع آب کشاورزی شهرستان؛ لزوم مدیریت آب کشاورزی توسط ابسواران در …