چاپ مطلب چاپ مطلب

خوشحال می شوم اگریک گیلانی در بدنه دولت مسئولیت بگیرد/برخی ها منافع طلب وتنگ نظرند/به قلم مدیر مسئول

اختصاصی همای گیلان:دوستی مطلبی برایم فوروارد کرد که  در آن از پذیرش مسئولیت کلان کشوری توسط یک گیلانی ، اظهار نگرانی شده  بود.  با دیدن آن مطلب عمیقا به فکر فرو رفتم  وبا خود گفتم براستی ما چقدر تنگ نظر وحسودیم وبه جای اینکه پیشرفت یک گیلانی موجب خوشحالی ما شود واگر هم با وی مشکلی داریم به خاطرمنافع استان سکوت نماییم ،خود پیشتاز می شویم وعلیه وی مطلب می نویسیم،بعد ادعا می کنیم که باید گیلان پیشرفت نماید. به نظر شما بیان این حرف ،ذهن خواننده را به  فکر وادار نمی کند که این شخص دلواپس به دنبال چیست ؟  آیا نه اینکه   صد البته منافع شخصی را  بر مصلحت عمومی ترجیح داده  است؟  

DSCN7916

بارها گفته ام  که وجود دکتر نوبخت در بدنه  دولت به نفع گیلان است . درکمترین حالت تسکین بخش غروریک گیلانی است که اگر از ما سوال کردند  چه کسی به عنوان معاون رئیس جمهور طی ادوار مختلف بوده است  ما گیلانی ها می توانیم با افتخارنام نوبخت را بر زبان بیاوریم .

 یادم هست روزی در تبریز دوستی به من گفت “می توانی  یک رجل سیاسی از گیلان نام ببری؟ ” مکث کردم .گفت :” همین است که گیلان پیشرفت نمی کند !” و از آن زمان همواره  حمایت از گیلانی را در دستور کار خود قرار دادم اما بعدها فهمیدم که  ما مدعیانیم که علت عدم پیشرفت استان هستیم ،که چشم پیشرفت دیگران را نداریم !اصلاٌ آیا طرح این مطلب که “چرا یک گیلانی باید در همه ی دولت ها کار کند؟” آن هم از سوی یک هم استانی،یک فاجعه برای گیلان عزیزمان محسوب نمی شود ؟ چه چیزی ازما کاسته می شود؟جز اینکه بر آلبوم افتخاراتمان  نام یک گیلانی دیگر بدرخشد ؟ بیاییم دلایل عقب ماندگی را در خود جستجو کنیم آن وقت اگر در کلیات به نتیجه رسیدیم گیلان ما پیشرفت خواهد کرد.

چندی پیش جناب حجت الاسلام رفیعی مطلبی در مورد گیلان گفتند که بنده اولین سایتی بودم که  مقاله نوشتم وگفتم ایشان باید از مردم گیلان عذر خواهی کند . اما در همین گیلان سایت هایی بودند که در لباس همسویی با جناب رفیعی ، علیه گیلان نوشتند .البته حرف ما این نبود که سخن جناب حجت الاسلام رفیعی در کلیات  اشتباه بود اما  گفتیم چرا نوک پیکان به سمت گیلان  ؟ و چرا همه ی گیلانی ها ؟  واینجا هم می گوییم چرا برخی ها خودشان را کاسه داغ تر از آش می کنند و قیم  مردم می شوند ومخالف خواسته های مردم مظلوم این استان حرف می زنند؟آیا ارتقای گیلانی پیشرفت گیلان را به همراه ندارد؟

 واما برادر مخلص کلام اینکه همه ما باید از گیلان وگیلانی حمایت نماییم تا پیشرفت  استان همیشه سرسبزمان فراهم گردد.

14380610577

About سردبیر ارشد

Check Also

واکاوی نمایش ضعیف ملی پوشان والیبال در لیگ ملتها

مجید صبوحی کارشناسی فرهنگی ورزشی و مربی والیبال طی یادداشتی نوشت: در آستانه المپیک ریو …