- پایگاه خبری و تحلیلی همای خبر - https://homaykhabar.ir -

کلید خوردن دوباره استیضاح شهردار با جمع آوری ۶ امضاء+ اسامی

همای گیلان: قبل از یکصد و چهل و نهمین جلسه شورای شهر  با مطلبیگزارشی عنوان شد که طرح استیضاح شهردار با ۶ امضا در صحن شورا وصول خواهد شد، اما این جلسه به دلیل غیبت و تاخیر اعضا تشکیل نشد.
حال شنیده ها از شورای شهر رشت حاکی از آن است که شب گذشته شش امضاء برای طرح استیضاح شهردار گرفته شده است.
به دنبال عدم اقناع اکثریت( ۷ نفر) از اعضای شورای شهر در جلسه ۱۴۸،ظاهرا شش نفر از اعضای شورا در واپسین ساعات شب گذشته در جلسه ای تصمیم گرفتند طرح استیضاح دکتر ثابت قدم را به مرحله اجرا در آورند.
در هفته گذشته نیز قبل از صد وچهل و نهمین جلسه لغو شده نیز با انتشار خبری از امضای ۶ عضو برای استیضاح شهردار خبر داده بودیم که از سوی یکی از اعضای شورا عنوان شد که تنها ۴ امضاء جمع آوری شده و رئیس شورا نیز در همان بازه زمانی طی گفتگو با تحریریه گیل خبر بیان کرد که طرحی اعلام وصول نشده بود که کسی از تعداد آن آگاهی داشته باشد و اعضا تنها برداشت شخصی خود را بیان می کنند. با این حال در جلسه خصوصی شب گذشته شش عضو شورا با نگارش نامه ای استیضاح شهردار رشت را امضاء کردند و شنیده می شود نفر هفتم نیز احتمال دارد که این نامه را امضاء کند.

بر اساس شنیده ها ظاهرا محمود باقری، محمدعلی رفیعی نوده، مجید رجبی، امیر حسین علوی، محمدحسین واثق کارگرنیا و مسعود کاظمی حاضر به امضای طرح استیضاح شدند و همچنین احتمالا امضای عباس صابر نیز به این نامه اضافه خواهد شد.
در صورتی که این امضاها در جلسه بعدی شورا اعلام وصول شود و به ثابت قدم ابلاغ گردد،شهردار ظرف ده روز باید به جهت آخرین پاسخگویی و دفاعیات در صحن حضور پیدا کند.//گیل خبر

 

 

14380610577 [1]