چاپ مطلب چاپ مطلب

انتخابات هیات رئیسه شورای شهر رشت برای پنجمین بار لغو شد/از غیبت ۷ عضو تا بستری شدن یک عضو شورا در بیمارستان و سفر باقری و کارگرنیا به کربلا

همای گیلان : پنجمین تلاش برای برگزاری انتخابات هیات رئیسه شورای شهر رشت از ساعت ۹ صبح امروز سه‌شنبه ۱۵ شهریورماه در صحن شورا آغازشده است.

مدیریت ریاست شورا روز جمعه دوازدهم شهریور به پایان رسیده است و از آن تاریخ تلاش برای برگزاری انتخابات در رشت آغاز شده است. اما دو طیف شورا تاکنون نتوانسته اند به همگرایی لازم برای رسیدن به اکثریت نسبی دست پیدا کنند.

۹:۱۰/ تا این لحظه محمدحسین کارگرنیا٬ فرهاد شوقی٬ محمود باقری٬ عباس صابر٬ مجید رجبی٬ محمدعلی رفیعی٬ فرانک پیشگر٬ مسعود کاظمی و اسماعیل حاجی پور در صحن شورا حضور پیداکرده‌اند.

فرماندار نیامد

عیسی مهدوی که پیش‌ازاین یک‌بار برای برگزاری انتخابات در شورا حضور پیداکرده بود و سه بار تلفنی از لغو جلسات مطلع شده بود ترجیح داد این بار در صحن حضور پیدا نکند . به همین دلیل فرماندار مونا ابروفراخ معاون برنامه‌ریزی فرماندار برای برگزاری انتخابات هیات رئیسه در شورا حضور دارد.

۹:۱۴/ با رسیدن یک عضو دیگر جلسه رسمیت پیدا می‌کند.

۹:۳۴/قرآن و سرود ملی خوانده شد اما هنوز جلسه به رسمیت نرسیده است.

۹:۳۴/ابروفراخ معاون فرماندار در این جلسه با ذکر این نکته که به دلیل عدم حضور اعضا جلسه به رسمیت نمی رسد گفت: تمام شوراها تا ۱۲ شهریور باید اعضای هیات ریسه خود را برای سال چهارم انتخاب می کردند در حالی که هنوز در شورای شهر رشت این اتفاق نیافتاده است.

۹:۳۸/:معاون فرماندار افزود: شوراها تعیین شدند تا به توسعه شهر کمک کنند و شورا شغل نیست و افتخاری است و باید از این فرصت‌ها استفاده کنیم.

ابروفراخ تاکید کرد: برای توسعه شهر نیازمند همدلی همه هستیم.

۹:۴۱: معاون فرماندار با تشکر از همراهی و صبوری خبرنگاران گفت:جلسه بعدی انتخابات هیات رئیسه شورا با اعلام فرماندار ساعت ۱۸ عصر امروز برگزار می شود.

۹:۴۲/حاجی پور با ذکر این نکته که امیرحسین علوی یکی از اعضای شورا دریکی از بیمارستان‌های تهران بستری است گفت:بهتر است روز و ساعتی تعیین شود که همه اعضا بتوانند حضور پیدا کنند.

محمود باقری  در پاسخ به حاجی پور گفت:علوی در رشت حضور دارد.

۹:۴۳: /محمدحسین کارگرنیا هم دراین‌ارتباط گفت: اگر قرار به حضور همه اعضا است من و آقای باقری فردا عازم کربلا هستیم بهتر است جلسه برای هفته بعد تعیین شود.

۹:۴۵/ ابروفراخ دراین‌ارتباط گفت:فعلا با صلاحدید فرماندار جلسه برای ساعت ۶ عصر تعیین‌شده است و اگر نیاز بود می‌تواند تغییر کند.

۹:۴۷/ جلسه با عدم حضور ۷ عضو شورا به رسمیت نرسید و پایان یافت.

//گیل نگاه

 

14380610577

About سردبیر

Check Also

#اختصاصی_همای_خبر اقدام نامتعارف پرسنل شهرداری،دزدی در روز روشن/ حقوق میگیرم که خیانت کنم!

#اختصاصی_همای_خبر   اقدام نامتعارف پرسنل شهرداری،دزدی در روز روشن/ حقوق میگیرم که خیانت کنم!   …