چاپ مطلب چاپ مطلب

فجر انقلاب/۲۱ پورعزیزی: فرمانداران با کاروان‌های خبری فجر همکاری کنند

مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی استانداری گیلان گفت: فرمانداران با کاروان‌های خبری کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان همکاری کنند.

به گزارش همای گیلان به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، عزیز پورعزیزی بعد از ظهر امروز در جلسه هماهنگی برنامه‌های سی‌وپنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در گیلان اظهار کرد: جلسه کمیته‌های ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی در ۲۶ دی ماه امسال با حضور استاندار برگزار شد.

وی به مصوبات ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان اشاره کرد و افزود: مقرر شد تمام دستگاه‌ها در اجرای برنامه‌های دهه مبارک فجر نوآوری داشته باشند.

پورعزیزی با بیان اینکه ستاد دهه فجر باید در تمام اداره‌ها به ریاست مدیران تشکیل شود، تصریح کرد: ستاد دهه فجر در روستاها با همکاری دهیاری‌ها، شوراهای محل و پایگاه‌های مقاومت بسیج با مسئولیت مدیرکل امور روستایی و عشایری استانداری گیلان تشکیل می‌شود.

مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی استانداری گیلان خواستار ارائه خدمات ویژه سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی در دهه فجر انقلاب اسلامی شد و بیان کرد: بانک‌ها می‌توانند تسهیلاتی را در دهه فجر به متقاضیان پرداخت کنند.

وی با تاکید بر فضاسازی شهری توسط شهرداران در دهه فجر انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: آذین‌بندی، تبلیغات جمعی و … باید دارای نوآوری و جدید باشد.

پورعزیزی بر حمایت و همکاری فرمانداران از کاروان‌های خبری کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان تاکید کرد و گفت: دیدار چهره به چهره مدیران ارشد دستگاه‌های اجرایی با مردم در دهه فجر انجام شود.

مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی استانداری گیلان، تبیین دستاوردهای نظام در حوزه هر دستگاه اجرایی به صورت هنرمندانه در ایام دهه مبارک فجر را از مصوبات ستاد دهه فجر استان اعلام کرد.

وی با اشاره به حمایت و پشتیبانی مالی فرمانداران از ستاد دهه مبارک فجر در شهرستان‌ها، اظهار کرد: پروژه‌های افتتاحی دهه فجر انقلاب اسلامی با شهدای انقلاب اسلامی نامگذاری می‌شود.

پورعزیزی به توزیع سبد کالا با تدبیر مدیران دستگاه‌های اجرایی و با هماهنگی معاون برنامه‌ریزی استانداری به کارکنان اشاره کرد و افزود: تعداد ۳۵ غرفه با تولیت اداره کل میراث فرهنگی گیلان در مسیر راهپیمایی رشت دایر می‌شود.

مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی استانداری گیلان با بیان اینکه مستندسازی پیشکسوتان پیروزی انقلاب اسلامی توسط صدا و سیمای مرکز گیلان انجام می‌شود، تصریح کرد: مستند مذکور در دهه فجر انقلاب اسلامی پخش می‌شود.

وی در پایان، بر مشارکت تمام دستگاه‌های اجرایی در هزینه‌های تبلیغاتی مربوط به ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان تاکید کرد.

About

Check Also

#اختصاصی_همای_خبر اقدام نامتعارف پرسنل شهرداری،دزدی در روز روشن/ حقوق میگیرم که خیانت کنم!

#اختصاصی_همای_خبر   اقدام نامتعارف پرسنل شهرداری،دزدی در روز روشن/ حقوق میگیرم که خیانت کنم!   …