چاپ مطلب چاپ مطلب

اتفاق بی‌سابقه/ سازمان تبلیغات اسلامی سایت همسر‌یابی راه انداخت!

IMG20484112همای گیلان:به گزارش پارسینه، موسسه فرهنگی و اطلاع‌رسانی تبیان که توسط سازمان تبلیغات اسلامی راه‌اندازی شده و ۲۷مین سایت پربازدید ایران هم هست – اخیرا در زمینه ازدواج فعال شده و سامانه همسان گزینی را راه‌اندازی کرده است.این سایت در معرفی خود نوشته است:

موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان با پیشینه ۱۲ سال فعالیت در زمینه فناوری اطلاعات و ارتباطات و راه اندازی جامع ترین سایت فرهنگی – دینی در ایران ؛ بزرگترین مجموعه سازمان تبلیغات اسلامی در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات می‌باشد. سایت تبیان دارای جامعه کاربری وسیع و گسترده ای است که جوانان مجرد در سن ازدواج بخش عظیمی از این جامعه را تشکیل می دهند .

مسئله مهم و خطیر ازدواج جوانان و استفاده از بستر مناسبی که فناوری اطلاعات می تواند در اختیار این امر قرار دهد ؛ موجب گردید که تبیان از همان بدو تشکیل با رویکردی نوین و نگاهی تازه به این امر وارد شود .

نگاهی که در برگیرنده اصول زیر باشد :

١ – محوریت خانواده ها

٢ – حفظ حرمت اشخاص و جوانان

٣ – امنیت اطلاعات و بالا بودن ضریب اعتماد و اطمینان

۴ – غیر انتفاعی و رایگان بودن

این شبکه برآن است تا خلاء وجود مجموعه‌ای پویا و هدفمند را در عرصه ازدواج با تکیه بر مبانی عمیق اسلامی و فرهنگ غنی ایرانی پرنموده و مسیر یک ازدواج موفق را تسهیل نماید و جوانان و خانواده‌ها را در تشکیل و تحکیم خانواده‌هایی گرم، خوشبخت، موفق، صمیمی و استوار کمک نماید.

About

Check Also

با دستور شهردار رشت؛ اجرای لایروبی رودخانه های شهر آغاز شد

با دستور شهردار رشت؛ اجرای لایروبی رودخانه های شهر آغاز شد همای خبـر- عملیات لایروبی …