چاپ مطلب چاپ مطلب

شهردار لاهیجان: خیابان نیمای لاهیجان برای هدایت آبهای سطحی ، لوله گذاری می شود

شهردار لاهیجان از لوله گذاری خیابان نیما برای جمع آوری و هدایت آبهای سطحی خبر داد.

همای گیلان: مهندس مسعود کاظمی در گفت و گویی افزود: همزمان با بارندگی های اخیر لاهیجان با حضور فرماندار و اعضای شورای شهر و مدیران شهرداری به بازدید در سطح شهر و شناسایی نقاط آبگیر پرداختیم تا با برنامه ریزی های دقیق و مناسب نسبت به رفع مشکلات ناشی از بارش های شدید باران و آبگرفتگی کوچه ها و خیابان ها اقدام کنیم.
وی اضافه کرد: پس از مساعد شدن هوا در نخستین اقدام پروژه لوله گذاری جمع آوری آبهای سطحی از ابتدای خیابان نیما در بلوار شهید مطهری تا نبش کوچه نیمای ٢ به طول ٢٠٠ متر از محل درآمد های عمومی شهرداری لاهیجان آغاز شده است تا نسبت به حل مشکل قدیمی این منطقه اقدام شود و فاز بعدی این پروژه نیز در دست مطالعه و اقدام قرار دارد.
شهردار لاهیجان گفت: لایروبی رودخانه ها و انهار و مسیر خروجی فاضلاب شهری از دیگر اقداماتی است که با حمایت شورای شهر توسط شهرداری در حال اجرا می باشد.
کاظمی افزود: بخش قابل توجهی از لوله های خروجی جمع آوری آبهای سطحی و همچنین فاضلاب شهر لاهیجان نیازمند لایروبی بوده تا با رفع گرفتگی لوله ها و باز شدن مسیر های خروجی دیگر شاهد آبگرفتگی در سطح شهر نباشیم .
وی اضافه کرد: برای سایر نقاطی هم که در بارش های اخیر دچار آبگرفتگی شدند در حال برنامه ریزی برای لوله گذاری هستیم تا با درآمد های عمومی شهرداری و همچنین جذب اعتبارات لازم نسبت به رفع نمودن مشکلاتی که برای شهروندان ایجاد می شود، اقدام کنیم.
شهردار لاهیجان اظهار کرد: ما خادم مردم در شهرداری هستیم و برای رفاه و آسایش شهروندان تمام تلاش خود را انجام خواهیم داد.

 

با کانال همای خبر همراه شوید

About عطیه نصرتی

Check Also

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان مطرح کرد: افزایش ۱۰۰ درصدی ظرفیت پست شهرک صنعتی صومعه سرا

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان مطرح کرد: افزایش ۱۰۰ درصدی ظرفیت پست شهرک …