چاپ مطلب چاپ مطلب

شهردار لاهیجان: رسانه ها به ایجاد فضای آرامش توأم با اعتماد برای توسعه کمک کنند


اختصاصی همای گیلان: مسعود کاظمی عصر دوشنبه در دیدار رئیس خبرگزاری جمهوری اسلامی استان گیلان، انتقادهای رسانه ها را سازنده و کمک کننده به روند توسعه شهر دانست و افزود: برای رسانه ها، نقش مهمی قائل هستم و کارگروه رسانه ای را در دوران حضور در شورای اسلامی کلانشهر رشت، فعال کردم.
وی خدمت برای مردم را کاری لذت بخش عنوان و خاطرنشان کرد: همه باید بدانند که شهرداری، یک بنگاه اقتصادی صرف نیست بلکه ذات فعالیت های آن، اجتماعی و زندگی با مردم است که این مهم، نیازمند کار روانشناختی است و شهردار نیز باید در خدمت همه مردم باشد و به قشر، دسته یا جناح خاصی تعلق ندارد.
کاظمی ادامه داد: در اجرای برنامه های فرهنگی و اجتماعی در شهر ، کاشت گل و گیاه و توسعه فضای سبز، باید به گونه ای عمل کرد که مردم، احساس شادابی ، نشاط و سرزندگی کنند.
وی گفت: لاهیجان ، شهری زیبا و دارای جاذبه هایی فوق العاده است که نیاز به کارهای زیبا هم دارد و مردم نیز دوستدار زیبایی هستند و در عین حال، از فعالیت های زیباسازی شهری، حمایت می کنند.
شهردار لاهیجان گفت: اجرای برنامه های کوتاه مدت و بلندمدت شهرداری ها نیازمند فضای آرامش توأم با اعتماد است و نقش رسانه ها در تحقق این مهم، اثرگذار و برجسته است.
رئیس خبرگزاری جمهوری اسلامی استان گیلان نیز در این دیدار، با اشاره نقش مهم فرهنگ سازی رسانه ها بیان داشت: باید شناخت دقیقی از ظرفیت و نقش رسانه ها بوجود آید تا از این پتانسیل، در جهت توسعه، پیشرفت و تعالی جامعه استفاده شود.
امیرحسین کبیری با بیان اینکه کار امروز رسانه، اطلاع رسانی صرف نیست، گفت: دانش افزایی رسانه ای مدیران، هم دامنه خدمات به مردم را گسترش می دهد و هم، ارتباط بین مردم و مدیران را تقویت می کند.
وی رویکرد ایرنا را مبتنی بر کار حرفه ای توأم با اعتمادسازی عمومی دانست و ادامه داد: اهتمام خبرگزاری جمهوری اسلامی در استان، کمک به روند توسعه گیلان با ابزار رسانه از طریق معرفی صحیح ظرفیت های مختلف در حوزه های متعدد است.
وی با تصریح اینکه بیان کاستی ها همراه با ارائه راهکارهای کارشناسی از وظایف مهم رسانه هاست، افزود: امروز رویکرد به مقوله سرمایه گذاری، جدی است و بر این اساس لازم است ظرفیت های استان و همچنین شهرستان لاهیجان، به درستی شناسایی و بیان شود تا زنجیره شناخت و اشتیاق سرمایه گذار، در مدار درستی قرار گیرد.
لاهیجان در ۴۰ کیلومتری شرق مرکز گیلان قرار دارد و با بیش از یکصد هزار نفر جمعیت، از شهرهای مهم و گردشگرپذیر استان و شمال ایران است.

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

مدیرکل صمت گیلان: رعایت حجاب در مراکز خرید و فروشگاه‌ها بر عهده متصدی واحد صنفی است

مدیرکل صمت گیلان: رعایت حجاب در مراکز خرید و فروشگاه‌ها بر عهده متصدی واحد صنفی …