چاپ مطلب چاپ مطلب

شهردار لاهیجان: هدف ما در نوروز پیش رو فراهم کردن شرایط لازم برای رفاه و شادی و نشاط شهروندان و مسافران است

همای گیلان، به نقل از بامردم، مسعود کاظمی در جلسه ستاد اجرایی استقبال از نوروز در شهرداری لاهیجان از آغاز به کار این ستاد خبر داد و افزود: لاهیجان به دلیل جاذبه های فراوان گردشگری همه ساله میزبان بیش از سه میلیون مسافر می باشد.

شهردار لاهیجان اضافه کرد: شهرداری لاهیجان با تمام امکانات تلاش خواهد کرد در فرصت باقی مانده تا نوروز شرایط میزبانی مطلوب برای مسافران را فراهم کند.

وی اضافه کرد: همانگونه که بارها عنوان کردم، مردم لاهیجان لایق بهترین ها هستند و برای زندگی در شهر باید احساس آرامش کنند و مدیریت شهری وظیفه دارد در خدمت شهروندان و مسافران باشد.

وی گفت: پاکسازی معابر ورودی و خروجی شهر به ویژه کمربندی، گل آرایی میادین و ورودی های شهر با بهترین منظر، رنگ آمیزی جداول و خط کشی خیابان ها، ترمیم فضای سبز و کاشت گلهای فصلی در میادین، بازسازی سرویس های بهداشتی،لکه گیری و آسفالت خیابانها و کوچه ها، اصلاح تابلوهای راهنمای اماکن، نصب وسایل بازی کودکان در باغ ملی و حاشیه استخر، نصب نیمکت های جدید، نورپردازی سطح شهر و اماکن گردشگری، برنامه ریزی ارائه خدمات رسانی به مسافران در پایانه مسافربری و کمپ اقامتی، برنامه ریزی کشیک سازمان حمل و نقل همگانی، طراحی سفره هفت سین در چند نقطه شهر و گشت ویژه شهر آرا برای پاکسازی معابر و نظافت سطح شهر از برنامه هایی است که برای استقبال از نوروز ۹۷ عملیات اجرایی آن شروع شده است.

شهردار لاهیجان اظهار کرد: برنامه ریزی اجرای جشن های فرهنگی و هنری و نمایش طنز و موسیقی سنتی و محلی با حضور هنرمندان مطرح استان، برگزاری مسابقات ورزشی، پخش ویژه برنامه های رادیویی از سیستم های صوت حاشیه استخر، نصب المان های مختلف نوروزی، دعوت از شبکه های مختلف صدا وسیما، خبرگزاری ها و رسانه ها برای معرفی جاذبه های گردشگری شهر لاهیجان، اهدای سوغات و بسته اقلام فرهنگی، چاپ نقشه و کتابچه راهنمای گردشگری به دو زبان فارسی و انگلیسی، نظرسنجی های روزانه از مسافران و شهروندان از جمله برنامه های فرهنگی است که در عید نوروز ۱۳۹۷ اجرا خواهد شد.

کاظمی افزود: هدف ما در نوروز پیش رو فراهم کردن شرایط لازم برای رفاه و شادی و نشاط شهروندان و مسافران است و شهرداری و شورای اسلامی شهر از هیچ کوششی در این زمینه دریغ نخواهند کرد.
وی اضافه کرد: ستاد استقبال از نوروز در شهرداری لاهیجان تا پایان تعطیلات نوروزی فعال خواهد بود و برنامه های مختلفی برای خدمات رسانی افزون تر برای مسافران و شهروندان تدوین خواهد شد.

وی گفت: شهر زیبای لاهیجان با تاریخی درخشان و جاذبه های فراوان طبیعی، مذهبی و تاریخی و مردمانی که با فرهنگ غنی خود با افتخار پذیرای مهمان و مسافر می باشند، آماده میزبانی از گردشگران و هموطنان عزیز کشورمان در نوروز ۱۳۹۷ است.
شهردار لاهیجان افزود: جای دارد از استانداری گیلان، فرمانداری شهرستان، اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و دستگاههای عضو ستاد اجرایی سفر که با شهرداری برای تمهید مقدمات سفر همکاری دارند، قدردانی نمایم.
محسن شیخ شعربافان عضو شورای اسلامی شهر لاهیجان نیز در این جلسه گفت: با تلاش مجموعه کارکنان شهرداری باید نوروز خوبی را برای شهروندان و مسافران رقم بزنیم.

وی با بیان اینکه امیدواریم در سال ۹۷ میزبان خوبی برای مسافران باشیم، افزود: استقرار تیم های مختلف برای لکه گیری آسفالت معابر عمومی شهر، رفع مشکلات سرویس های بهداشتی، بهسازی فضاهای سبزی که در بارش برف دچار آسیب شدند از جمله برنامه هایی است که می تواند مورد توجه جدی در مدت باقی مانده تا نوروز باشد.

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان مطرح کرد: افزایش ۱۰۰ درصدی ظرفیت پست شهرک صنعتی صومعه سرا

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان مطرح کرد: افزایش ۱۰۰ درصدی ظرفیت پست شهرک …