چاپ مطلب چاپ مطلب

جلسه هم اندیشی اعضای شوراهای شهرهای خراسان جنوبی با شهردار و اعضای شورای شهر لاهیجان برگزار شد

همای گیلان، شهردار لاهیجان در این دیدار ضمن خوش آمد گویی به اعضای شورای شهرهای استان خراسان جنوبی گفت: لاهیجان یکی از شهرهای نمونه گردشگری کشور است که سالانه میزبان بیش از شش میلیون مسافر و گردشگر می باشد.
مسعود کاظمی افزود: لاهیجان شهر فرهیختگان و دانشمندان مطرحی می باشد که در طول تاریخ از این شهر موفق شده اند در سطح منطقه و کشور بدرخشند.
وی اضافه کرد: شورای اسلامی شهر و شهرداری لاهیجان با همکاری و همدلی برای توسعه روزافزون این شهر گام بر می دارند.
فرداد جنابی رییس شورای اسلامی شهر لاهیجان نیز اظهار کرد: حضور اعضای شورای اسلامی شهرهای خراسان جنوبی می تواند باعث تبادل فرهنگ و تجربه شود.
وی افزود: امیدواریم با تبادل تجربه شهرهای مختلف شاهد توسعه روزافزون شهرهای کشور باشیم .سخنگوی شورای اسلامی شهر نیز در این جلسه گفت: لاهیجان شهری با سابقه فرهنگی و تاریخی دیرینه است.
جوار نجار تمیزکار افزود: اصل مشورت لازمه زندگی ماست و بزرگان دین ما با این اصل مشورت و نظارت به انجام رسالت خود می پرداختند که امیدوارم با رعایت همین اصل رضایت مردم را برآورده کنیم.
در ادامه اعضای شوراهای اسلامی شهرهای استان خراسان جنوبی ضمن تقدیر و تشکر از شهردار سخت کوش و پرتلاش لاهیجان و اعضای شورای اسلامی شهر به معرفی شهر خود پرداختند و هم اندیشی در خصوص مسایل شهری و تبادلات اقتصادی و صنفی انجام شد.

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

#اختصاصی_همای_خبر اقدام نامتعارف پرسنل شهرداری،دزدی در روز روشن/ حقوق میگیرم که خیانت کنم!

#اختصاصی_همای_خبر   اقدام نامتعارف پرسنل شهرداری،دزدی در روز روشن/ حقوق میگیرم که خیانت کنم!   …