چاپ مطلب چاپ مطلب

در دیدار نوروزی در دفتر شهردار لاهیجان؛ فرماندار لاهیجان از عملکرد مدیریت شهری در نوروز امسال قدردانی کرد + تصاویر

فرماندار لاهیجان از عملکرد شهرداری و شورای اسلامی شهر لاهیجان در میزبانی مطلوب از مسافران قدردانی کرد.

همای گیلان، به گزارش اداره ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری لاهیجان، امیر جانبازی در دیدار نوروزی با شهردار و اعضای شورای شهر که در دفتر شهردار لاهیجان برگزار شد گفت: وظیفه‌دارم از زحمات مدیریت شهری در فراهم کردن شرایط مطلوب برای میزبانی از مسافران قدردانی کنم.

وی اضافه کرد: زحمات زیادی توسط شهرداری در این ایام کشیده شده که قابل‌تقدیر ویژه می‌باشد و در جلسه شورای اداری نیز قدردانی خود را اعلام خواهم کرد.

مسعود کاظمی شهردار لاهیجان نیز با قدردانی از حمایت‌های اعضای شورای شهر، گزارشی از فعالیت‌های فرهنگی شهرداری و فراهم نمودن تمهیدات لازم برای میزبانی از مسافران ارائه کرد.

وی گفت: امسال با اجرای پروژه‌های عمرانی و تفریحی و توجه ویژه به پسماند شهری و اجرای طرح‌های گردشگری با پشتیبانی اعضای شورای شهر برای توسعه شهر لاهیجان تلاش خواهیم کرد.

رئیس و اعضای شورای شهر نیز در این دیدار از حمایت‌های فرماندار و تلاش‌های شهردار و حمایت‌های دکتر سالاری استاندار گیلان برای اجرای برنامه‌های توسعه شهری لاهیجان قدردانی کردند.

لازم به ذکر است؛ فرمانده سپاه ناحیه لاهیجان، فرمانده انتظامی شهرستان و معاون سیاسی فرماندار لاهیجان نیز در این دیدار نوروزی حضور داشتند.

About عطیه نصرتی

Check Also

فرماندار شفت در جلسه منابع آب کشاورزی شهرستان؛ لزوم مدیریت آب کشاورزی توسط ابسواران در روستاها / نقدی: رفع مشکلات آب کشاورزی روستاییان باید در دستور کار دهیاران قرار گیرد

فرماندار شفت در جلسه منابع آب کشاورزی شهرستان؛ لزوم مدیریت آب کشاورزی توسط ابسواران در …