چاپ مطلب چاپ مطلب

شهردار لاهیجان: مدیریت پسماند از برنامه های مهم شهرداریها است


شهردار لاهیجان گفت: مدیریت پسماند از برنامه های مهم همه شهرداریها است.
همای گیلان، به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری لاهیجان، مسعود کاظمی در اولین سمینار تخصصی شهرداران استان گیلان در آستارا افزود: نوسازی ماشین آلات جمع آوری زباله از نیازهای شهرداری های کوچک است و از سازمان شهرداریها و دهیاری های کشور انتظار داریم همچنان که به خرید و توزیع منمرکز ماشین آلات و تجهیزات اقدام می کند در زمینه تاسیسات کمپوست و زباله سوز نیز رفتار مشابهی دشته باشد.
وی اضافه کرد: الحمدالله امسال رویکرد دولت محترم پیش بینی و تخصیص اعتبارات ملی در بحث پسماند با اولویت شمال کشور است.
وی با اظهار امیدواری مبنی بر اینکه طرح جامع مدیریت پسماند کشور اجرا شود گفت: شهرداریها با تهیه و تصویب طرح جامع پسماند شهرها ، آماده ی حرکت جدی در این زمینه هستندو دیگر دستگاه ها هم می بایست در این زمینه همکاری نمایند. توجه به آموزش شهروندان ،مدیران و کارکنان، هماهنگی بین دستگاه های اجرایی با شهرداریها، اجرای مدیریت واحد شهری ، توجه به بحث درآمد پایدار شهرداریها، عدم موازی کاری دستگاه ها و صنوف با شهرداریها،از دیگر مواردی بود که مسعود کاظمی شهردار لاهیجان در این سمینار بیان کرد.
شهردار لاهیجان در ادامه صحبت های خود گفت: از توجه دکتر سالاری، استاندار گیلان بعنوان نماینده عالی دولت و همچنین معاون عمرانی استاندار و مدیر کل امور شهری برای توجه به شهرداریهای استان قدردانی می نمایم.

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

فرماندار شفت در جلسه منابع آب کشاورزی شهرستان؛ لزوم مدیریت آب کشاورزی توسط ابسواران در روستاها / نقدی: رفع مشکلات آب کشاورزی روستاییان باید در دستور کار دهیاران قرار گیرد

فرماندار شفت در جلسه منابع آب کشاورزی شهرستان؛ لزوم مدیریت آب کشاورزی توسط ابسواران در …