چاپ مطلب چاپ مطلب

حضور تماشایی مردم در جشن ۴۰ سالگی انقلاب: سعید جلیلی: ایران اسلامی برای چهلمین بار ذلت را به آمریکا فهماند/ ایران، ملت اراده‌هاست + تصاویر

مردم انقلابی سرزمین میرزا کوچک جنگلی در چهلمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با حضور حداکثری خود در زیر بارش شدید باران، اوج انسجام و وحدت انقلابی خود را نمایش دادند.

به گزارش همای گیلان / نقل از خزرآنلاین، دقایقی پیش راهپیمایی با شکوه مردم رشت از پنج مسیر سپاه پاسداران، میدان فرهنگ، چهارراه قدس، خیابان مطهری، میدان بسیج، خیابان شریعتی و از مسیر ورزشگاه شهید عضدی، خیابان نامجو، چهارراه قدس، خیابان امام خمینی(ره) و از مسیر میدان شهید انصاری، خیابان سعدی و از مسیر  مسجد جامع کاسه‌فروشان، خیابان شهید مطهری، میدان بسیج، خیابان شریعتی و از مسیر بقعه دانای علی، خیابان طالقانی، خیابان علم الهدی به سمت میدان شهدای ذهاب حرکت کردند.

مردم ولایتمدار انقلابی و شهیدپرور شهر باران‌های نقره‌ای در چهلمین سالروز تولد پیروزی انقلاب اسلامی و در زیر باران سیل‌آسای امروز خود را همچون قطرات آب به اقیانوس وحدت، یکپارچگی و همگرایی ملی در میدان شهدای ذهاب رشت رساندند و باافتخار به گذشته و امید به آینده پا به دهه پنجم انقلاب اسلامی گذاشتند.

مردم سرزمین پاک، سبز و مقدس میرزا کوچک خان جنگلی در جشن ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی ارزش وجودی خود را حس کرده و با حضور آگاهانه، بصیر و منحصربه‌فردشان، نقش گران‌قدر خود را درصحنه گسترده عبادی سیاسی جمهوری اسلامی ایران نقاشی کردند و با شعارهای انقلابی، ولایی، ضد استعماری، استثماری و استکباری اثبات کردند که همچون ۴۰ سال گذشته عهد و پیمانی که با امام امت بسته‌اند پای بندند.

سعید جلیلی: ایران اسلامی برای چهلمین بار ذلت را به آمریکا فهماند/ ایران، ملت اراده‌هاست

سعید جلیلی صبح امروز در جشن ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی مردم رشت و در جمع راهپیمایی هزاران نفری مردم دیار میرزا کوچک جنگلی در میدان شهدای ذهاب این شهر با اشاره به حرکت عظیم ملت ایران در خلق حماسه ۲۲ بهمن امسال اظهار کرد: فشارها و گستاخی‌های زیادی علیه ملت ایران انجام شده اما همچنان مردم ایران پای آرمان‌های خود ایستاده‌اند.

وی با اشاره به قراردادهای ننگین علیه ایران در گذشته و تلاش استکبار برای تعیین سرنوشت ملت ایران افزود: امروز آمریکا در تلاش است تا برای ملت‌ها از جمله ایران اسلامی تصمیم بگیرد درحالی‌که منطقی در ایران اسلامی شکل‌گرفته و فشارها را تحمل نمی‌کند.

عضو شورای راهبردی روابط خارجی ایران با بیان اینکه ایران امروز در برابر همه قدرت‌های استکباری ایستاده تصریح کرد: ملت ایران  ملتی است که اسلام در آن نهادینه‌شده و با یک فتوا در برابر تنباکو می‌ایستد و در برابر قدرت‌های زور و زر با یک میرزا کوچک خان قد علم می‌کند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه ملت ایران با هدف برپایی اسلام در برابر قدرت‌ها ایستاد و شاه را فراری داد، خاطرنشان کرد: ملت ایران ملت اراده‌هاست و با اراده عظیم در سال ۵۷ در برابر جهان ایستاد و مخالفت خود را با شاه اعلام کرد و موفق شد.

نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در شورای عالی امنیت ملی با اشاره به دشمنی استکبار جهانی علیه ملت ایران گفت: استکبار جهانی در جنگ هشت‌ساله تمامی تجهیزات و ملزومات را برای پیروزی در اختیار رژیم بعث گذاشت و ما را از سیم‌خاردار محروم کرد و این در حالی بود که ایران ایستاد و با مقاومت پیروز شد.

جلیلی با بیان اینکه ملت ایران نه‌تنها متوقف نشده بلکه پیشرفت کرده، افزود: جمهوری اسلامی ایران امروزه در جهان تکثیرشده و‌ دنیا در حال تماشاست که رئیس‌جمهور آمریکا شبانه به عراق سفر می‌کند و مخفیانه از آن فرار می‌کند و این بیانگر قدرت جمهوری اسلامی ایران در جهان است.

وی با اشاره به اینکه استکبار جهانی در جنگ هشت‌ساله شهدای جبهه را می‌دید اما اکنون تقدیم شهدای مدافع حرم را در حال تماشا و‌ غبطه خوردن است بیان کرد: دنیا اکنون دریافته که آمریکا به پشتوانه ملت غیور ایران اسلامی هیچ غلطی نمی‌تواند بکند چون ایران نه‌تنها در داخل بلکه در خارج از مرزها از آرمان‌های خود دفاع می‌کند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه دشمن در تلاش بود تا جشن ۴۰ سالگی انقلاب ایران را نبیند افزود: ملت ایران ملتی است که در زیر باران‌های سیل‌آسا حضور پیدا می‌کند و مشت محکمی را بر دهان دشمن زده و‌ حماسه‌ای جدید را خلق می‌کند.

نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در شورای عالی امنیت ملی با بیان اینکه ایران اسلامی برای چهلمین بار ذلت را به آمریکا فهماند، گفت: ایران اسلامی امروز چهلمین بار است که بینی استکبار جهانی به سردمداری آمریکا را به خاک مالیده و حیات طیبی را در جهان در حال شکل دادن است.

جلیلی با اشاره به قدرت ایران و پیشرفت‌های روزافزون آن بیان کرد: ایران اسلامی امروزه قدرت دفاعی بسیار بالا در کنار قدرت‌های علم ‌و فناوری در جهان را کسب کرده و قدرت نفوذ بسیار بالایی در جهان کسب کرده است.

وی با اشاره به اینکه ایران هر جا بخواهد می‌تواند موفق شود افزود: جمهوری اسلامی که در بسیاری از بخش‌ها از جمله دفاعی، نظامی و علم و فناوری موفق شده آیا نمی‌تواند در معضلات اقتصادی موفق شود؟

نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در شورای عالی امنیت ملی با بیان اینکه حماسه‌های بزرگ در انتظار ملت ایران است، گفت: ملت ایران گرچه پیشرفت‌های زیادی را طی ۴۰ سال خلق کرده و یقیناً پیشرفت‌های مضاعف نیز در حال رقم خوردن است تا پرچم جمهوری اسلامی ایران به صاحب اصلی‌اش تحویل داده شود.

راهپیمایی_باشکوه_22بهمن_در_رشت_1_.jpg (1201×800)

راهپیمایی_باشکوه_22بهمن_در_رشت_2_.jpg (1201×800)

راهپیمایی_باشکوه_22بهمن_در_رشت_3_.jpg (1201×800)

راهپیمایی_باشکوه_22بهمن_در_رشت_4_.jpg (1201×800)

راهپیمایی_باشکوه_22بهمن_در_رشت_5_.jpg (1201×800)

راهپیمایی_باشکوه_22بهمن_در_رشت_6_.jpg (1201×800)

راهپیمایی_باشکوه_22بهمن_در_رشت_7_.jpg (1201×800)

راهپیمایی_باشکوه_22بهمن_در_رشت_8_.jpg (1201×800)

راهپیمایی_باشکوه_22بهمن_در_رشت_9_.jpg (1201×800)

راهپیمایی_باشکوه_22بهمن_در_رشت_10_.jpg (1201×800)

راهپیمایی_باشکوه_22بهمن_در_رشت_11_.jpg (1201×800)

راهپیمایی_باشکوه_22بهمن_در_رشت_12_.jpg (1201×800)

راهپیمایی_باشکوه_22بهمن_در_رشت_13_.jpg (1201×800)

راهپیمایی_باشکوه_22بهمن_در_رشت_14_.jpg (1201×800)

راهپیمایی_باشکوه_22بهمن_در_رشت_15_.jpg (1201×800)

راهپیمایی_باشکوه_22بهمن_در_رشت_16_.jpg (1201×800)

راهپیمایی_باشکوه_22بهمن_در_رشت_17_.jpg (1201×800)

راهپیمایی_باشکوه_22بهمن_در_رشت_18_.jpg (1201×800)

راهپیمایی_باشکوه_22بهمن_در_رشت_19_.jpg (1201×800)

راهپیمایی_باشکوه_22بهمن_در_رشت_20_.jpg (1201×800)


فرمانده سپاه قدس گیلان: امروز هرکس دم از اختلاف می‌زند عامل دشمن است

سردار محمد عبدالله پور ظهر امروز در جمع پرشور راهپیمایان ۲۲ بهمن لاهیجان در میدان وحدت این شهر بابیان اینکه امروز هرکس دم از اختلاف می‌زند عامل دشمن است اظهار کرد: انقلاب ایران نخستین انقلاب طی قرون اخیر است که توانسته ۴۰ سال دوام بیاورد.

با اشاره به حضور بیش از دومیلیون‌نفری از جوانان ایرانی با هزینه شخصی به سفر اربعین و خلق حماسه‌ای بزرگ گفت: آمریکا خود را ابرقدرت و صاحب اراده می‌داند، اراده کردند داعش را بیاورند و نگه‌دارند، حکومت سوریه را نابود کنند و یمن را در جبهه خود نگه‌دارند اما نتوانستند.

فرماندار سپاه قدس گیلان با اشاره به ترور ۱۷ هزار نفر از بهترین جوانان و دانشمندان هسته‌ای کشور به دست ایادی منافقین بیان کرد: ملت ایران فشارهای اقتصادی تحمل و به مسؤولین فرصت داد ولی گاهاً این مسؤولان قدردان نیستند.

وی با بیان اینکه امروز آمریکا مجبور است در خلیج‌فارس با ما فارسی صحبت کنند تصریح کرد: ترامپ می‌گوید ایرانی‌ها باید نقش خود را در منطقه کم کنند ولی در مقابل منت ما را برای کاهش قدرت موشکی‌مان می‌کشند و امروز اگر کوچک‌ترین اشتباهی در منطقه داشته باشد باید به دنبال صنعت تابوت سازی بروند تا سربازان خود را از منطقه خارج کنند.

عبدالله پور با اذعان به اینکه سخت‌ترین توطئه‌ها علیه این ملت شده اما ملت حوادث گوناگونی را خنثی کرد بیان کرد: طراحی آشوب‌های سال گذشته که تمامی دشمنان با هم متحد شدند تابستان داغ و زمستان سرد را رقم بزنند اما بازهم ملت این آشوب‌های بزرگ را خنثی کرد.

وی با تأکید بر اینکه امروز هیچ‌کس نمی‌تواند مطلبی را به ملت بزرگ ایران دیکته کند گفت: بیداری ملت‌های منطقه دستاورد بزرگ دیگر انقلاب اسلامی است، فلسطینی که تا دیروز سنگ داشت امروز موشک دارد و جنگ‌های رژیم صهیونیستی به دو روز هم نمی‌کشد.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه تمام انقلاب‌ها دچار افت شده‌اند افزود: اگر هوشیار و با بصیرت نباشیم این انقلاب هم توسط منافقین، خسته شده‌ها، نفوذی‌ها و انسان‌هایی که تاب مقاومت ندارند به نابودی کشیده می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه باید دنبال مسؤولانی باشیم که ولایی باشند گفت: مشکلات کشور ربطی به انقلاب ندارد و حاصل مدیریت مسؤولانی است که از خط انقلاب جدا شده‌اند.

عبدالله پور به تشکیل جبهه مشترک نظام جهانی به سردمداری شیطان بزرگ علیه ملت ایران اشاره کرد و افزود: ما هم باید در برابر آن‌ها جبهه به محوریت خداوند تحت زعامت ولی‌فقیه تشکیل دهیم و هر میزان اختلاف‌سلیقه داشته باشیم باید وحدت داشته باشیم و بدانیم که امروز هرکس دم از اختلاف می‌زند عامل دشمن است.

سعید جلیلی: ایران اسلامی برای چهلمین بار ذلت را به آمریکا فهماند/ ایران، ملت اراده‌هاست + تصاویر

About نسرین عشقی

Check Also

حکم قتل عمد و مجازات قصاص برای متهم پرونده «قتل عمد مهران سماک» صادر شد

حکم قتل عمد و مجازات قصاص برای متهم پرونده «قتل عمد مهران سماک» صادر شد …