چاپ مطلب چاپ مطلب

سخنگوی شورای اسلامی شهر رشت: صیانت از حریم خانواده نقش والای دختران امروز در زندگی آینده

عضو شورای اسلامی شهر رشت:
صیانت از حریم خانواده نقش والای دختران امروز در زندگی آینده است

عضو شورای اسلامی شهر رشت گفت: صیانت از حریم خانواده و تلاش

در راستای استحکام آن نقش والای دختران امروز به عنوان همسر و مادر

در زندگی آینده است.

به گزارش همای گیلان و نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شورای رشت فاطمه شیرزاد با حضور در مراسم میلاد حضرت معصومه(س) و گرامیداشت روز دختر که به همت پاتوق فرهنگی، اجتماعی و هنری بسیج گیلان در مجتمع فرهنگی هنری خاتم الانبیا(ص) رشت برگزار شده بود اظهار کرد: دختران امروز مادران و همسران فردا هستند و به واسطه نقش مهم و تاثیرگزارشان در جامعه باید در انتخاب الگوی آینده خود بسیار با دقت عمل کنند.

وی با تاکید بر اینکه دشمنان با تهاجم فرهنگی دختران و زنان ایران اسلامی را مورد هدف قرار داده اند گفت: پاتوق، اجتماعی، فرهنگی و هنری گیلان یک اقدام موثر در راستای مقابله با اهداف شوم و پلید دشمنان قسم خورده انقلاب است.

وی زبان هنر را بسیار تاثیرگزار دانست و افزود: در پاتوق فرهنگی بسیاری از مباحث در قالب زبان هنر و هنرمندانه به گوش خانواده ها و مسئوولان رسانده شده است.

شیرزاد با تاکید بر حفظ عفاف و حجاب در جامعه ایران اسلامی بیان کرد: صیانت از عفاف و حجاب موجب سلامت خانواده ها و نسل های آینده جامعه می شود و تمامی دنیا دختران ایران زمین را با نجابت و عفاف و حجاب می شناسند.

عضو شورای اسلامی شهر رشت با ابراز تاسف از واقعه تلخی که برای یک بانوی آمر به معروف در شهر خمام اتفاق افتاده بود بیان کرد: مردم شهید پرور خمام با خروش و حمایت خود از این بانوی محجبه جواب محکمی به هنجارشکنان دادند اما انتظار می رود مسئوولین پیرامون مباحث فرهنگی با دقت و توجه بیشتری تصمیم گیری و اقدام کنند.

شیرزاد با قدردانی از اقدامات سازنده پاتوق فرهنگی، اجتماعی و هنری بسیج گیلان تصریح کرد: اقدامات فرهنگی تاثیرگذاری توسط پاتوق فرهنگی بسیج در حال انجام است و به عنوان یکی از خادمین مردم رشت در شورای اسلامی حمایت و همراهی خود را از این گونه اقدامات سازنده اعلام می کنم.

انتهای پیام

با کانال همای خبر همراه باشید

About نسرین عشقی

Check Also

پلمب رستوران متخلف در لاهیجان به دلیل عرضه گوشت غیـر بهداشتی! 

پلمب رستوران متخلف در لاهیجان به دلیل عرضه گوشت غیـر بهداشتی!  یک واحد رستوران در …