چاپ مطلب چاپ مطلب

جواد نجار تمیزکار رئیس شورای اسلامی شهر لاهیجان : همه تلاش کنند تا انتخاباتی پرشور داشته باشیم

همای گیلان، جواد نجار تمیزکار، در سی و هفتمین جلسه شورای شهر لاهیجان با اشاره به انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ، اظهار داشتند: با توجه به اینکه ثبت نام انتخابات مجلس شورای اسلامی از دو روز گذشته آغاز شده وکاندیدهای شهرستان لاهیجان در حال ثبت نام هستند، امیدواریم که تلاش شود انتخابات امسال پرشورتر از سالهای گذشته باشد و ما اعضای شورا وظیفه داریم که برای روشنگری مردم با در نظر گرفتن انصاف و منطق، بدور از جانبداری از کاندیدای خاص ، مردم را به حضور پرشور در پای صندوق های رأی هدایت کنیم . وی افزود: با شناختی که از مردم لاهیجان داریم به طور یقین ، شعور پشت شور انتخاباتی خواهد بود و با این شعور انتخاب درستی خواهیم داشت و امیدواریم که خداوند متعال هم کمک کند تا اعضای شورای اسلامی شهر در این دوره به صورت علنی از نمایندگان خاص جانبداری نکنند و همه تلاش کنند تا انتخاباتی پرشور داشته باشیم وما وظیفه ذاتی خودمان را برای تشویق به حضور در انتخابات انجام دهیم.

?ایجاد آسایش و آرامش برای جانبازان و معلولان برای حضور فعال آنها در سطح جامعه ضروری است

رئیس شورای اسلامی شهر لاهیجان ضمن گرامیداشت سالروز شهادت سردار جنگل گیلان روحانی شهید میرزا کوچک خان ، به ۱۲آذر ماه روز جهانی معلولین اشاره و افزودند: ایجاد آسایش و آرامش برای جانبازان و معلولان برای حضور فعال آنها در سطح جامعه را ضروری برشمرد و اظهار داشت: ما به عنوان مدیران شهری وظیفه داریم تسهیلاتی را که برای عموم شهروندان فراهم می کنیم ، برای استفاده معلولان نیز فراهم کنیم و به یقین افرادی که برخی از توانایی خود را از دست می‌دهند و بخش های دیگر توانایی شان بیشتر می شود و موارد زیادی از این دست وجود دارد که در ورزش ، هنر و … ، افراد مدالها و عناوین قهرمانی زیادی کسب کردند و این لطف خداوند است که اگر از بنده خودش فرصتی را می گیرد فرصت دیگری برای او باقی می گذارد.
وی افزود : امیدواریم همانگونه که شهردار لاهیجان در گذشته نیز به این موضوع توجه ویژه داشتند ، کماکان تسهیلاتی که در شهر نیاز است برای این عزیزان فراهم شود .

?جایگاه امام جمعه برای همه ما در نظام جمهوری اسلامی جایگاهی ویژه است

جواد نجار تمیزکار با اشاره به مراسم استقبال از امام جمعه شهرستان لاهیجان در روز جمعه اظهار داشتند: جایگاه امام جمعه برای همه ما در نظام جمهوری اسلامی جایگاهی ویژه است و همه ما وظیفه داریم برای حفظ ارزش این جایگاه تلاش کنیم و امیدواریم حضور حجت الاسلام سلیمانی در شهر لاهیجان منشاء خیر و برکت باشد .
وی با قدردانی از زحمات حجت الاسلام صدیق امام جمعه سابق، افزودند : حاج آقا صدیق از امام جمعه بسیار خوب لاهیجان بودند و همیشه در مشکلات همراه مدیریت شهری و سعی می‌کردند گره‌گشا باشند و اگر هم نقدی می‌کردند سعی داشتند نقد منصفانه باشد برای پیشبرد مدیریت ؛ با توجه به شناختی که از امام جمعه جدید حجت الاسلام سلیمانی هم داریم چنین جایگاهی به حق مناسب ایشان است و از ستاد ائمه جمعه به خاطر انتخاب ایشان قدردانی می کنیم ، چراکه شهر لاهیجان شهری ویژه ، با قدمت و فرهنگی است .
رئیس شورای اسلامی شهر لاهیجان مجدداً ضمن قدردانی از زحمات حضرت حجت الاسلام صدیق آرزوی سلامتی و موفقیت برای حضرت حجت الاسلام سلیمانی را داشتند.

?از مدیریت شهردار لاهیجان در اجرای پروژه های عمرانی قدردانی می کنم

جواد نجار تمیزکار با اشاره به فعالیت‌های عمرانی شهرداری لاهیجان در سطح شهر اعم از پیاده روسازی ، لکه‌گیری آسفالت ، لوله‌گذاری ، ترمیم حفاری رینگ آب شهر و … از دکتر کاظمی شهردار لاهیجان به جهت مدیریت خوبشان علیرغم همه مشکلات موجود و اوضاع اقتصادی تشکر و قدردانی نمودند افزودند : توجه به وضعیت معیشتی پرسنل و اقداماتی که به جهت بهبود قرارداد کاری عزیزان شهرداری انجام گرفت باعث دل گرمی و نشاط کارکنان گردید .

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

فرماندار شفت در جلسه منابع آب کشاورزی شهرستان؛ لزوم مدیریت آب کشاورزی توسط ابسواران در روستاها / نقدی: رفع مشکلات آب کشاورزی روستاییان باید در دستور کار دهیاران قرار گیرد

فرماندار شفت در جلسه منابع آب کشاورزی شهرستان؛ لزوم مدیریت آب کشاورزی توسط ابسواران در …