چاپ مطلب چاپ مطلب

فرماندار سیاهکل در جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان؛ وظیفه همه ما خدمت به مردم است

با توجه به اعلام و پیش بینی سازمان هواشناسی استان در خصوص بارش باران و برف در روزهای جمعه و شنبه آتی و به منظور آمادگی و هماهنگی برای مدیریت ، جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان سیاهکل به ریاست محمود صوفی فرماندار شهرستان برگزار شد.
همای گیلان، محمود صوفی فرماندار شهرستان سیاهکل در این جلسه با تاکید بر حضور به موقع و آماده باش کلیه دستگاه های اجرایی و امدادی در زمان بارش باران و برف ، از مدیریت شبکه بهداشت و درمان شهرستان خواست که ضمن شناسایی افراد سالمند و مادران باردار ، در اسرع وقت نسبت به انتقال آن ها به نقاط امن و مراکز درمانی اقدام کنند.
فرماندار سیاهکل در ادامه با بیان اینکه مدیران و مسئولین دستگاه های اجرایی شهرستان باید همواره در کنار مردم باشند اظهار داشت : وظیفه همه ما خدمت به مردم است و ضرورت دارد که دهیاران و شوراهای اسلامی با همکاری دستگاه های اجرایی و با استفاده از ظرفیت پایگاه های بسیج و هیئت امنای مساجد در روستاها در خدمت بی منت به مردم اهتمام جدی داشته باشند.
ضرورت حضور به موقع و آمادگی مدیران وپرسنل ادارات شهرستان قبل از شروع بارش باران و برف ، تامین آرد و سوخت و ذخیره لازم آن ، بازدید از تاسیسات – ابنیه و پل ها ، آماده باش و استفاده از امکانات به نحو احسن ، آمادگی مساجد در جهت اسکان ضروری مسافرینی که در زمان بارش برف گرفتار شده باشند ، آمادگی کامل دستگاه های امدادی ، ضرورت تامین و ذخیره شن و نمک توسط شهرداری ها و راهداری ، استفاده از ظرفیت بخش خصوصی در رفع مشکلات احتمالی از جمله مواردی بود که توسط فرماندار شهرستان مورد تاکید قرار گرفت.
در ابتدای این جلسه مدیران دستگاه های اجرایی و امدادی شهرستان گزارشی از تمهیدات و پیش بینی امکانات ، تجهیزات و میزان آمادگی خود در زمان بارش باران و برف ارائه کردند.

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

#اختصاصی_همای_خبر اقدام نامتعارف پرسنل شهرداری،دزدی در روز روشن/ حقوق میگیرم که خیانت کنم!

#اختصاصی_همای_خبر   اقدام نامتعارف پرسنل شهرداری،دزدی در روز روشن/ حقوق میگیرم که خیانت کنم!   …