چاپ مطلب چاپ مطلب

احداث‌ مکان جدید برای ساماندهی آسیب دیدگان اجتماعی در رشت

در یکصد و یازدهمین جلسه کمیسیون فرهنگی شورای شهر رشت مطرح شد؛

احداث‌ مکان جدید برای ساماندهی آسیب دیدگان اجتماعی در رشت

به گزارش همای گیلان نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شورای اسلامی رشت یکصد و یازدهمین جلسه کمیسیون فرهنگی، اجتماعی شورای اسلامی رشت به ریاست فاطمه شیرزاد با دستور بررسی گزارشی از وضعیت سامانکده و گرمخانه شهرداری رشت برگزار شد.

فاطمه شیرزاد در ابتدای جلسه با آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان اظهار کرد: ان شاالله همه ما از برکات معنوی ماه مهمانی خدا بهره مند شویم و در راستای ترویج فرهنگ قرآنی تلاش بیشتری نماییم.
فاطمه شیرزاد به برنامه های فرهنگی شهرداری در ماه مبارک رمضان امسال اشاره کرد و بیان داشت: کارگروه قرآنی سازمان فرهنگی، ورزشی شهرداری در راستای ترویج فرهنگ‌ قرآن و عترت در جهت پویش در “خانه بمانیم “در فضای مجازی اقدام به تولید برنامه های قرآنی نمود.

وی ادامه داد: برنامه با خدا تا خدا،شهر باران شهر قرآن، فصل مهربانی و… بخشی از برنامه های کارگروه قرآنی سازمان فرهنگی شهرداری رشت در ماه مبارک رمضان
است.

شیرزاد با گرامیداشت ۹ اردیبهشت روز شوراها بیان داشت: شوراها یکی از ارکان مهم تصمیم گیری هستند و در قرآن کریم نیز به مشورت تاکید شده است.
رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی شورای اسلامی رشت با اشاره به اینکه مشورت رکن و اساس مهم کار شورایی است تصریح کرد: ان شاالله در پنجمین دوره از عمر شوراها بتوانیم در راستای حفظ منافع شهر قدم های محکم تری را برای آبادانی و افزایش اعتماد مردم برداریم.
وی به ضرورت همکاری و مشارکت دستگاه های متولی برای افزایش خدمات به آسیب دیدگان اجتماعی تاکید کرد و افزود: آماده همکاری و مشارکت بیشتر در راستای کمک به انسان های دردمند و آسیب دیده هستیم.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی رشت با تاکید بر اینکه شهرداری باید نسبت به ساماندهی سامانکده و گرمخانه در کنار سایر حوزه ها توجه کافی داشته باشد گفت: شهرداری رشت باید نسبت به رفع مشکلات اجتماعی و فرهنگی حوزه شهری تلاش بیشتری نماید.

شیرزاد با بیان اینکه ساماندهی آسیب دیدگان اجتماعی در سال ۹۹ در دستور کار قرار دارد عنوان داشت: ساخت مکان جدید سامانکده و گرمخانه شهر رشت برای افراد بی سرپناه موجب افزایش سلامت و امنیت اجتماعی شهر و شهروندان
می شود.

رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر رشت با اشاره به اینکه سامانکده و گرمخانه شهرداری در ایام شیوع ویروس کرونا به صورت کامل قرنطینه شد بیان کرد:خوشبختانه بیمار مبتلا به کرونا در گرمخانه و سامانکده مشاهده نشد.

فاطمه شیرزاد در پایان ازتلاش ها و اقدامات انجام شده مسئول سامانکده و گرمخانه شهرداری در راستای خدمات دهی به آسیب دیدگان اجتماعی در شهر رشت قدردانی کرد.

About نسرین عشقی

Check Also

رئیس جمعیت هلال احمر لنگرود خبر داد: نجات مرد ۳۸ ساله از ارتفاعات لیالستان

رئیس جمعیت هلال احمر لنگرود خبر داد: نجات مرد ۳۸ ساله از ارتفاعات لیالستان به …