چاپ مطلب چاپ مطلب

مهندس ناصر رنجبر ، شهردار املش: مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر املش به پرداخت به موقع حقوق پرسنل شهرداری تاکید دارند

همای گیلان:به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری و شورای اسلامی شهر املش مهندس ناصر رنجبر، شهردار املش در پاسخ به درخواست برخی از شهروندان مبنی بر مشخص شدن وضعیت معوقات بیمه پرسنل شهرداری اظهار داشت:از زمان حضور بنده بعنوان شهردار این شهر حقوق کارکنان شهرداری به موقع پرداخت شده و درکنار به روز رسانی پرداخت حقوق پرسنل در ماه جاری علاوه بر پرداخت بخشی از مطالبات گذشته پرسنل, معوقات بیمه آنان نیز پرداخت شده است.

وی خاطر نشان کرد: کارکنان محترم شهرداری املش می توانند نسبت به تمدید یا تعویض دفترچه های تامین اجتماعی خود اقدام نمایند.

رنجبر یادآور شد: مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر املش همواره نسبت به پرداخت حق و حقوق پرسنل شهرداری دغدغه داشته و بر پرداخت به موقع آن تاکید دارند و معتقدند در راستای تکریم کارکنان محترم شهرداری و ایجاد انگیزه کار در راستای ارائه خدمات بهینه به شهروندان گرامی تلاش شود.

شهردار املش در ادامه با بیان اینکه شهرداری متعلق به همه شهروندان ومحل خدمت به همه آنهاست افزود: پرسنل محترم شهرداری نیز درجهت خدمت صادقانه به مردم فهیم این شهر باید تلاش و کوشش وافری داشته باشند تا خدمات بهینه شهرداری به عینیت دیده شود.

گفتنی است: در بدو ورود مهندس ناصر رنجبر در شهرداری املش ۷ الی۸ ماه از حقوق وبیمه پرسنل به ارزش ریالی۵ میلیارد تومان بعنوان معوقه پرداخت نشده بود/با کانال همای خبر همراه باشید @homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان مطرح کرد: افزایش ۱۰۰ درصدی ظرفیت پست شهرک صنعتی صومعه سرا

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان مطرح کرد: افزایش ۱۰۰ درصدی ظرفیت پست شهرک …