چاپ مطلب چاپ مطلب

جواد نجار تمیزکار: روابط عمومی یک علم و هنر است

همای گیلان:رئیس و اعضای شورای شهرلاهیجان از مدیر روابط عمومی شورای شهر به مناسبت روز روابط عمومی و ارتباطات با اهدای گل تقدیر کردند.

جواد نجار تمیزکار رئیس شورای شهر لاهیجان ، با تبریک فرارسیدن روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی، اظهار داشت: ۲۷ اردیبهشت ماه در حقیقت فرصت ارزشمندی برای تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش‌های صادقانه سختکوشان عرصه ارتباطات و روابط عمومی است.

وی گفت: خدمات ارزشمند دست اندرکاران حوزه ارتباطات و روابط عمومی در جهت تنویر افکار عمومی و تسهیل خدمت رسانی به مردم ، قابل تقدیر است.

وی با اشاره به نقش پر رنگ روابط عمومی در انعکاس فعالیت های یک سازمان ، از این نهاد به عنوان پل ارتباطی بین سازمان و مردم یاد کرد و گفت : روابط عمومی یک علم و هنر است و امروزه به قلب تپنده مجموعه‌های مختلف نه به عنوان یک سامانه تشریفاتی و اجرایی بلکه به عنوان یک سامانه مشورتی و مدیریتی و به عنوان عنصری مهم در ارتقا و پیشرفت هر سازمانی جایگاه ویژه‌ای دارد .
وی روز ملی روابط عمومی و ارتباطات را به کلیه فعالان عرصه ارتباطات و اطلاع رسانی بویژه به مدیران و کارشناسان روابط عمومی شورای اسلامی و شهرداری لاهیجان تبریک گفت وآرزوی سلامتی و توفیق همگان را از خداوند متعال مسئلت نمود.با کانال همای خبر همراه باشید.hiip://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

اختلاف در کابینه جنگ رژیم صهیونیستی، اینبار بر سر حمله ایران

اختلاف در کابینه جنگ رژیم صهیونیستی، اینبار بر سر حمله ایران 🔹 منابع رسانه‌ای عبری …