چاپ مطلب چاپ مطلب

فرمانده انتظامی ماسال معرفی شد | افزایش کشف سلاح و مواد مخدر در گیلان

همای گیلان:معاون هماهنگ کننده فرماندهی نیروی انتظامی گیلان در جلسه شورای اداری ماسال و معارفه فرمانده جدید انتظامی این شهرستان از افزایش ۴۱ درصدی کشف مواد مخدر و ۴۸ درصدی سلاح شکاری و جنگی در دو ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه پارسال خبر داد.

سرهنگ مجید تقی زاده با دریافت حکم مسئولیت از سوی فرماتدهی انتظامی استان به عنوان فرمانده جدید نیروی انتظامی شهرستان ماسال معرفی شد.

وحید پورحضرت فرماندار ماسال با بیان اینکه ما همیشه در مجموعه خود نیروی انتظامی را به عنوان همکار می‌دانیم افزود: زحمات ناجا در همه عرصه‌ها بر کسی پوشیده نیست و در تمام اقصی نقاط کشور در زمینه حراست از ارکان نظام تلاش و کوشش می‌کنند.

وی با بیان اینکه امروز امنیت و آرامش در جامعه یکی از ضروریات است گفت: یکی از رسته‌هایی که بیشترین تلاش را در ایجاد آرامش و امنیت دارد نیروی انتظامی است.

پورحضرت با بیان اینکه فرمانده اسبق نیروی انتظامی ماسال در همه بحران‌های شهرستان پای کار بود و در تمام صحنه‌ها حضور میدانی داشت تصریح کرد: سرهنگ عفت دوست در زمینه مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی عملکرد قابل قبولی در شهرستان داشت.

فرماندار ماسال با بیان اینکه این شهرستان به عنوان هدف گردشگری است، خاطرنشان کرد: در یک روز ۱۴ هزار خودرو به سمت تفرجگاه‌های این شهرستان تردد کردند که نیاز به نظم ترافیکی داشت و این فرمانده انتظامی با درایت خود توانست نظم و امنیت را برقرار کند.

وی سرهنگ عفت‌دوست را یک پلیس تخصصی و نیروی توانمند عنوان و اظهار کرد: ضمن خوشامدگویی به سرهنگ تقی‌زاده فرمانده جدید نیروی انتظامی ماسال، مجموعه شواری اداری شهرستان در راستای رسیدن به اهداف سازمانی وی را کمک خواهند کرد.

وی گفت برگزاری مراسم روز قدس منوط به باقی ماندن شهرستان در وضعیت سفید است مهندس پورحضرت با اشاره به اینکه آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به روز قدس نامگذاری شده است افزود: امسال به دلیل ویروس کرونا و بر حسب پروتکل‌های ابلاغی این روز رنگ و بوی دیگری خواهد داشت.

فرماندار ماسال با بیان اینکه در شهرستان‌هایی با وضعیت سفید مراسم روز قدس در مصلی‌ها برگزار می‌شود گفت: این روز مهم در تاریخ انقلاب اسلامی از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است و رهبر معظم انقلاب در زنده نگه داشتن این روز تاکید کردند.

پورحضرت با بیان اینکه اسرائیل روز به روز منفورتر می‌شود و مردم ایران اسلامی این روز بزرگ را گرامی خواهند داشت و جنایت‌های این رژیم غاصب را محکوم می‌کنند، تصریح کرد: مدیران مربوطه در راستای ابلاغ شورای سیاستگذاری در زمینه فضاسازی محیطی اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

نیروی انتظامی یک نیروی مردم محور با رویکرد اجتماع محور است

«حسین حسن‌پور» در مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی ماسال با گرامیداشت روز جهانی قدس اظهار کرد: روز جهانی قدس از تدابیر بنیان‌گذار جمهوری اسلامی است.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی نیروی انتظامی گیلان افزود: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری در چند سال گذشته تا ۲۵ سال آینده این رژیم غاصب دیگر روی زمین نخواهد بود.

وی با بیان اینکه موضوع نظم و امنیت از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است گفت: تولید امنیت، محصول دسته‌جمعی همه ارکان است و اگر دنبال امنیت مطلوب هستیم جز با همراهی همه به دست نمی‌آید.

حسن‌پور با بیان اینکه ماسال یک شهرستان تفرجگاهی است و امنیت در این شهرستان جایگاه ویژه‌ای دارد، تصریح کرد: اگر در جامعه‌ای امنیت نباشد زندگی سخت می‌شود زیرا در همه عرصه‌ها امنیت ضروری است.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی نیروی انتظامی گیلان، نیروی انتظامی را یک نیروی مردم محور که رویکردش اجتماع محور است، خاطرنشان کرد: هر ساله یک سری از ماموریت‌ها در اولویت نیروی انتظامی است.

وی اظهار کرد: مبارزه همه جانبه با جرائم عنف، سرقت و مبارزه با اراذل و اوباش، اقدامات مقابله‌ای با قاچاق ارز کالا، اسلحه و مهمات و کاهش تصادفات و جانباختگان ترافیکی از اهمیت بالایی برخودار است.

حسن‌پور با اشاره به تشدید مقابله با جرایم سایبری در سال جاری افزود: موضوعات سرقت و جرایم سایبری را که در شهرستان ماسال هم وجود دارد، پلیس با جدیت دنبال می‌کند.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی نیروی انتظامی گیلان با بیان اینکه دشمن با تحریم‌های ظالمانه خود برای مردم در بعد اقتصادی مشکلات زیادی به وجود آورده است گفت: در این بین عده‌ای با دست گذاشتن روی احساسات مردم اقدام به اغتشاشات خیابانی می‌کنند که تقویت یگان‎‌ها جزء برنامه‌های ناجا است.

وی با اشاره به اینکه در ۲ ماه نخست سال با کمک الهی و همراهی مسئولان توفیقات خوبی به دست آورده‌ایم، تصریح کرد: بیش از ۸۳۰ کیلوگرم مواد مخدر در این ۲ ماه کشف و ضبط شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش ۴۱ درصدی داشته است.

حسن‌پور با بیان اینکه مواد مخدر صنعتی نگران کننده است زیرا بسیار ویرانگر و خانماز سوز است، خاطرنشانکرد: خوشبختانه در زمینه فوتی، جرمی و مصدومی تا کنون ۷۲درصد کاهش تلفات نسبت به مدت مشابه سال گذشته داشتیم.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی نیروی انتظامی گیلان با تاکید به اینکه متاسفانه در هفته گذشته چند مورد قتل به وسیله سلاح شکاری ثبت شده که برخی از این سلاح‌ها غیر مجاز است اظهار کرد: ۲۵۲ قبضه سلاح شکاری و جنگی در استان کشف و ضبط شده است که نسبت به سال گذشته ۴۸ درصد افزایش داشته است

وی با بیان اینکه با تولید کنندگان و فروشندگان مشروبات الکی برخورد جدی می‌شود افزود: در این راستا متاسفانه آمار بالایی در دست است که برای نظام مقدس جمهوری اسلامی شایسته نیست.

حسن‌پور با اشاره به افزایش ۸۳درصدی کشفیات الکی در گیلان در ۲ ماه نخست سال گفت: در زمینه ثبت جرایم ۱۴ درصد کاهش داشته‌ایم.

بحث انتصابات در ناجا بر اساس شایسته‌سالاری و توانمندی افراد است

معاون هماهنگ کننده فرماندهی نیروی انتظامی گیلان با بیان اینکه بحث انتصابات در ناجا بر اساس شایسته‌سالاری و توانمندی افراد است و جریانات سیاسی در آن صدق نمی‌کند تصریح کرد: از ارحام عفت‌دوست که ۲ سال در این شهرستان خدمت کرد تشکر می‌شود و مجید تقی‌زاده که فردی توانمند، عملیاتی و کارکرده است به عنوان فرماندهی جدید نیروی انتظامی ماسال معرفی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: ارتقای تعامل و همکاری لازم، استفاده از ظرفیت‌های برون سازمانی، ایجاد امنیت پایدار و تکریم ارباب رجوع باید سرلوحه کارهای فرمانده نیروی انتظامی قرار گیرد./دیار میرزا
با کانال همای خبر همراه باشید.hiip://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

فرماندار شفت در جلسه منابع آب کشاورزی شهرستان؛ لزوم مدیریت آب کشاورزی توسط ابسواران در روستاها / نقدی: رفع مشکلات آب کشاورزی روستاییان باید در دستور کار دهیاران قرار گیرد

فرماندار شفت در جلسه منابع آب کشاورزی شهرستان؛ لزوم مدیریت آب کشاورزی توسط ابسواران در …