تشکیل ۸۰ پرونده تخلفات ساختمانی | احداث ایستگاه پمپاژ حاج ابراهیم ده

بخشدار مرکزی لنگرود با تاکید بر جلوگیری از ساخت و ساز غیرمجاز خصوصا در حاشیه رودخانه گفت: ۸۰ پرونده تشکیل شده و در استانداری گیلان پرونده ها درحال رسیدگی است.

لیلا جهانیان بخشدار مرکزی لنگرود گفت: از ابتدای حضورم در بخشداری از سال ۹۷ تا به امروز ۶ مرحله توزیع کلاه ایمنی بین موتورسواران بخش مرکزی توزیع شده است.

وی با بیان اینکه در این شش مرحله حدود ۳۰۰ کلاه ایمنی توزیع شده افزود: نجات جان جوانان از اولویتهای این طرح است و باتوجه به نزدیکی به فصل تابستان انشالله بتوانیم که قدم مثبتی در این زمینه برداریم.

جهانیان تصریح کرد: امروز نیز ۱۰۰ کلاه ایمنی بین جوانان روستاهای موبندان، خالکیاسر و پلطکله توزیع شده است.

وی با اشاره به مرکزی رزمایش مواسات و کمک مومنانه در سراسر کشور گفت: در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری یکهزار بسته غذایی گرم، ۸۵۰ بسته معیشتی و ۷ میلیون نقدی به حساب امام جمعه شهرستان واریز شد تا در این امر خداپسندانه سهمی داشته باشیم.

تشکیل ۸۰ پرونده تخلفات ساختمانی

بخشدار مرکزی لنگرود گفت: ۲۹ روستای دارای دهیار در ۳ دهستان و ۶ رابط زیر نظر بخشداری مرکزی هستند.

جهانیان با اشاره به وجود شش روستای بدون دهیار در حوزه بخش مرکزی که پیش از این در حوزه چاف و چمخاله بوده اند، گفت: در این ۶ روستا پیش از این شاهد ساخت و ساز غیرمجاز بوده ایم که به شدت جلوی کار گرفته شده است و جهت اخذ پروانه ساخت آنهایی که در داخل طرح هادی هستند از طریق بخشداری و خارج از طرح هادی باشند نیز از طریق جهاد کشاورزی اقدام صورت می گیرد.

بخشدار مرکزی لنگرود با تاکید بر جلوگیری از ساخت و ساز غیرمجاز خصوصا در حاشیه رودخانه گفت: ۸۰ پرونده به دلیل عبور از سد تراکم مجاز، عدم رعایت اصول مهندسی و اضافه بنا تشکیل شده و در استانداری گیلان پرونده ها درحال رسیدگی است.

وی با اشاره به آغاز فصل کشاورزی به برگزاری جلسات مشترک با اداره آبیاری و امور آب در راستای تامین آب زراعی اشاره کرد و گفت: اقدامات مثبتی در زمینه نصب پمپ آب انجام شده است.

جهانیان با بیان اینکه اکثر پمپهای متعلق به آبیاری نصب شده است از نصب ۲۸ پمپ جهاد کشاورزی در آینده نزدیک خبر داد و گفت: اقدامات لازم در حال انجام است تا کشاورزان از آب زراعی مناسب بهره بگیرند.

بخشدار مرکزی لنگرود همچنین اتحاد، همدلی و هم افزایی را لازمه توسعه و ایرانی آباد دانست و گفت: بخشداری روی همه مردم باز است و اینکه بتوانیم گره ای از کار مردم باز کنیم بزرگترین افتخار خواهد بود.

 یکی از اقدامات ماندگار انجام شده را لایروبی بیش از ۶ کیلومتر دریاکنار دانست و گفت: با کوچکترین بارانی روستاهای دریاکنار، گلسفید و فتیده زیرآب می رفتند که با لایروبی انجام شده از حجم آب کاسته شد.

بخشدار مرکزی لنگرود به احداث ایستگاه پمپاژ حاج ابراهیم ده پس از ۱۰ سال اشاره کرد و گفت: با کمک فرماندار، نماینده مجلس و دهیاران این پروژه به بهره برداری می رسد./دیار میرزا

با کانال همای خبر همراه باشید.hiip://@homaygilanir