اعلام آمادگی ۲۳ نفر برای شهرداری انزلی | مدیرکل استانداری رزومه‎ای ارسال نکرده است

حیدری با اشاره به اینکه تاکنون ۲۳ نفر آمادگی خود را برای تصدی شهرداری انزلی اعلام کردند، به دیارمیرزا گفت: این افراد مدارک خود را به دبیرخانه شورای اسلامی انزلی ارسال کردند.

هادی حیدری رییس شورای شهر بندرانزلی در مورد آخرین وضعیت انتخاب شهردار انزلی گفت: باتوجه به بحث و تبادل نظر صورت گرفته میان اعضای شورا در راستای بررسی روند انتخاب شهردار و با استناد به آئین نامه اجرائی شرایط احراز تصدی سمت شهردار فراخوانی به مدت یک هفته از تاریخ ۹۹/۲/۱۷ لغایت ۹۹/۲/۲۴ در این خصوص منتشر شد.

حیدری با بیان اینکه فراخوان منتشر شده در ۱۲ بند شرایط مدنظر اعلام شده است، گفت: این فراخوان شامل تابعیت جمهوری اسلامی ایران، حداقل سی سال سن تمام، انجام خدمت وظیفه عمومی(دوره ضرورت) یا داشتن معافیت دائم در زمان صلح برای مردان، اعلام اعتقاد به مبانی جمهوری اسلامی ایران و قانون اساسی، نداشتن محکومیت کیفری موثر، عدم اعتیاد به مواد مخدر و روان گردان و دخانیات، حداقل مدرک تحصیلی کارشناسی مرتبط و سابقه اجرائی براساس ردیف (چ) ماده ۳ آئین نامه مذکور، بومی بودن فرد متقاضی طبق تعریف قانون، ارائه طرح و برنامه مدون با قابلیت اجرا در زمان، داشتن سلامت جسمی و روانی در حدی که مانع انجام وظیفه خطیر شهردای نشود، پنج سال سابقه مدیریت میانی و رعایت دیگر مواد مندرج در آئین نامه شرایط احراز شهردار عنوان شده است.

وی با اشاره به اینکه تاکنون ۲۳ نفر آمادگی خود را برای تصدی شهرداری انزلی اعلام کردندگفت: این افراد مدارک خود را به دبیرخانه شورای اسلامی انزلی ارسال کردند و اعضای شورا در حال بررسی مدارک داده شده هستند.

حیدری با اشاره به اینکه برای اعضای شورای شهر انزلی بومی بودن اولویت است، افزود: بومی بودن در قانون یعنی اهل گیلان باشند اما از نظر اعضای شورا و ملاک در انتخاب شهردار یعنی از اهالی شهر بندر انزلی باشد؛ مثلا یا شناسنامه و یا پدر و مادر و نیز ساکن انزلی باشد.

وی در پاسخ به این سوال که در فضای مجازی گفته شده یکی از مدیران کل استانداری گیلان گزینه جدی برای شهرداری انزلی است، اظهار کرد: تا الان صحبتی در این مورد با شورای انزلی نشده و رزومه ای نیز به دبیرخانه شورا ارسال نشده است و آنچه در این مورد در فضای مجازی عنوان شده را تکذیب می کنم./دیار میرزا

با کانال همای خبر همراه باشید.hiip://@homaygilanir