چاپ مطلب چاپ مطلب

انتصاب یک تکواندوکار به سمت سرپرست هیات شطرنج گیلان

همای گیلان:پس از برکناری پرحاشیه رییس هیات شطرنج استان گیلان، فدراسیون شطرنج در حکمی سرپرست جدید این استان را معرفی کرد.

  فدراسیون شطرنج ایران در حکمی سرپرست هیات شطرنج استان گیلان را پس از برکناری کیومرث بیات که به تازگی موفق شده بود در انتخابات هیات استان برای چهار سال دیگر به عنوان رییس هیات شطرنج این استان انتخاب شود را مشخص کرد.
این برکناری که با حاشیه‌های زیادی همراه بود واکنش‌های مختلفی را به همراه داشت اما فدراسیون شطرنج ایران که مدتی است با سرپرست اداره می‌شود و منتظر برگزاری انتخابات برای تعیین و تکلیف رییس فدراسیون است به این برکناری هیچ واکنشی نشان نداد.
بیات که سابقه ۱۲ ساله در شطرنج ایران داشت از طرف فدراسیون کنار گذاشته شد و فرهاد نیکوخصال (سرپرست فعلی فدراسیون شطرنج) در حکمی علیرضا یوسفی را به عنوان سرپرست معرفی کرد.
یوسفی متولد سال ۱۳۶۷ و از تکواندوکاران شاخص گیلانی است.
مدال برنز مسابقات جهانی جوانان تکواندو در سال ۲۰۰۶ ویتنام، مدال طلای تورنمنت بین المللی خاور میانه و مدال طلای فستیوال جهانی تکواندو کره جنوبی ۲۰۰۶ از جمله افتخارات بین المللی یوسفی در رشته تکواندو ئاست. وی سابقه ۲۰ سال حضور در رشته تکواندو را در کارنامه دارد و در رده های مختلف تیم ملی حضور داشته است.
وی مدتی هم سرپرست هیات بوکس گیلان بود./گیل خبر
با کانال همای خبر همراه باشید.http://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

فرماندار شفت در جلسه منابع آب کشاورزی شهرستان؛ لزوم مدیریت آب کشاورزی توسط ابسواران در روستاها / نقدی: رفع مشکلات آب کشاورزی روستاییان باید در دستور کار دهیاران قرار گیرد

فرماندار شفت در جلسه منابع آب کشاورزی شهرستان؛ لزوم مدیریت آب کشاورزی توسط ابسواران در …