چاپ مطلب چاپ مطلب

دستگیری سارق با ۱۵ فقره سرقت در لاهیجان

همای گیلان:دستگیری سارق با ۱۵ فقره سرقت در لاهیجان


گروه استان‌ها – گیلان – فرمانده انتظامی لاهیجان از دستگیری سارق اماکن خصوصی، منزل و دوچرخه با ۱۵ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ ” قاسم جانعلی‌پور “در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، با اعلام این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت از پارکینگ منازل مسکونی و اماکن خصوصی در لاهیجان، دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.
این مقام انتظامی افزود: با بررسی دقیق صحنه‌‌های وقوع سرقت و تعقیب سرنخ‌ها، یک متهم در این رابطه شناسایی و توسط ماموران کلانتری ۱۱ در سطح شهر دستگیر شد.
وی تصریح کرد: متهم در تحقیقات پلیس به ۹ فقره سرقت از اماکن خصوصی، ۳ فقره سرقت از پارکینگ منازل مسکونی و ۳ فقره سرقت دوچرخه اعتراف کرد.
سرهنگ جانعلی‌پور با بیان اینکه تلاش برای دستگیری مالخران این پرونده‌ها ادامه دارد بیان داشت: سارق ۲۶ ساله برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.
فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان در پایان با اشاره به اینکه شگرد سارق برای ورود به اماکن و منازل در قالب مامور شرکت‌های دولتی بوده گفت: لازم است شهروندان در صورت مواجهه با افرادی که خود را مامور ارگان‌های دولتی معرفی می‌کنند ضمن رویت کارت شناسایی و اطمینان از جعلی نبودن آن، در صورت برخورد با هرگونه مورد مشکوک، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

با کانال همای خبر همراه باشید.http://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان مطرح کرد: افزایش ۱۰۰ درصدی ظرفیت پست شهرک صنعتی صومعه سرا

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان مطرح کرد: افزایش ۱۰۰ درصدی ظرفیت پست شهرک …