چاپ مطلب چاپ مطلب

ساکنان مسکن مهر رشت در انتظار یک بازار چند جانبه و مدرن

اختصاصی همای گیلان:آیا مجتمع تجاری اتیه مهرسیروان، زمینه ساز تحول اقتصادی، خدماتی و رفاهی در این منطقه ی پر جمعیت از مرکز استان خواهد شد؟


نگاه‌ها همچنان به یکسال آینده معطوف است.

دکتر حسین کلهر
کارشناس ارشد مسائل فرهنگی و رسانه ایی
تبلیغات رادیویی و تلوزیونی مربوط به مجتمع تجاری آتیه سازان مهر سیروان در صداوسیمای مرکز گیلان آغاز شد.
نخستین تبلیغ تلوزیونی این طرح مهم تجاری و اقتصادی که در محل مسکن مهر رشت در حال اجراست، ساعت ۱۸ و ۵۵ دقیقه ی روز پنج شنبه اول خردادماه ۹۹، یعنی لحظاتی پیش از اخبار ساعت ۱۹ شبکه ی باران، روی آنتن رفت تا طیف وسیعی از مخاطبان را که به نوعی در زمره ی مصرف کنندگان، خریداران کالا و سرمایه گذاران واحدهای تجاری مرکز استان هستند، با ویژگی های مجتمع تجاری آتیه ی مهر سیروان آشنا نماید.
این طرح در زمینی به مساحت ۵ هزار و ۲۰۰ متر مربع و با زیر بنای تقریبی ۲۰ هزار متر مربع در میدان دوم مسکن مهر رشت در حال ساخت است و اکنون بیش از ۶۵ درصد پیشرفت کار دارد.۴۵۰ واحد تجاری ۱۲ تا ۱۵۰ متری در طبقات چهارگانه ی این مجتمع تجاری پیش بینی شده و تاکنون حدود نیمی از این واحدها مورد استقبال شهروندان علاقه مند و سرمایه گذاران صاحب ذوق قرار گرفته است. بهره گیری از بهترین و با کیفیت ترین مصالح ساختمانی و پیش بینی سیستم کنترل نگهداری هوشمند، به همراه تفکیک کاربری طبقات چهارگانه ی این مجتمع، سبب شده تا توجه مخاطبان صاحب ذوق و اهل فن را برای مشارکت به خود جلب نماید.
از آنجا که ساکنان ۱۸ هزار و ۵۰۰ خانواری مسکن مهر رشت، امروز از محدودیت شدید بازار عرضه کالا و خدمات در این منطقه رنج می برند، اتمام هر چه سریعتر طرح تجاری آتیه ی مهر سیروان می تواند زمینه ی رفاه و آسایش عموم شهروندان ساکن در مسکن مهر را( که اکنون به بیش از ۵۰ هزار نفر بالغ می شود و در آینده ایی نزدیک تا یکصد هزار نفر قابل افزایش است)مهیا ساخته و بستر رفع مایحتاج عموم ساکنان را فراهم نماید.
این مجتمع تجاری در حال حاضر با مشارکت سرمایه گذار بخش خصوص و تحت مدیریت شرکت تعاونی آتیه ی مهر کاسپین، رفته رفته به مراحل پایانی نزدیک می شود و این در حالیست که تعدادی محدود از واحدهای تجاری داخل این طرح، آماده ی پیش فروش به شهروندان، هم استانی ها و هم وطنان گرانقدر است.
سرمایه گذاران علاقه مند می توانند برای خرید واحدهای متنوع پیش بینی شده در مجتمع تجاری آتیه ی مهر سیروان، به محل دفتر شرکت تعاونی واقع در مسکن مهر رشت، بلوار شهید حامد کوچک زاده، نرسیده به فلکه ی نخست مسکن مهر، ساختمان آتیه سازان، طبقه چهارم مراجعه کنند و یا با شماره ی همراه ۰۹۱۱۳۴۶۶۲۸۲ تماس بگیرند.
بی شک آینده ی اقتصادی این منطقه، تحت تاثیر پویایی داد و ستد در تنها مجتمع تجاری چند منظوره و بی رقیب آتیه ی مهر سیروان قرار خواهد گرفت.
اضافه کنم که تبلیغات رادیویی و تلوزیونی مربوط به این مجتمع تجاری از اول خرداد تا پایان تیرماه ۱۳۹۹، روزانه ۴ بار، از صداوسیمای مرکز گیلان (شبکه ی باران) به سمع و نظر مخاطبان می رسد.

با کانال همای خبر همراه باشید.http://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان مطرح کرد: افزایش ۱۰۰ درصدی ظرفیت پست شهرک صنعتی صومعه سرا

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان مطرح کرد: افزایش ۱۰۰ درصدی ظرفیت پست شهرک …