چاپ مطلب چاپ مطلب

بحثی صمیمی با عبدالحسین رمضانیان نایب رئیس و مسئول فروش شرکت تعاونی آتیه سازان مهر کاسپین


اختصاصی همای گیلان:بحثی صمیمی با  عبدالحسین رمضانیان نایب رئیس و مسئول فروش شرکت تعاونی آتیه سازان مهر کاسپین
امروز دومین بار است که برای مصاحبه به مسکن مهر شهر رشت مراجعه کردم، مصاحبه قبلی ام با رئیس محترم هیئت مدیره بود، اینک با نایب رئیس محترم هیئت مدیره شرکت تعاونی آتیه سازان مهر کاسپین مصاحبه خواهم داشت.

از ویژگی‌های برجسته و بارز وی، متانت رفتاری و آرامش ذاتی است، هنوز مصاحبه شروع نشده که مجذوب رفتارش شدم، این مصاحبه نیز در دو قسمت مجزا تقدیم خوانندگان شریف میشود.
سوال: لطفاً خودتان را معرفی فرمایید
جواب: عبدالحسین رمضانیان هستم، معلم بازنشسته، اهل گیلان شهرستان فومن
سوال: درخصوص سوابق حضورتان در مسکن مهر و شرکت تعاونی توضیح دهید.
جواب: من مدیر عامل تعاونی مسکن مهر آزاد ۲۶ هستم و بیشتر واحدهای مسکونی احداثی را هم به عزیزان موردنظر تحویل داده‌ام، اینک نائب رئیس شرکت تعاونی آتیه سازان و مسئول فروش و مالی شرکت هستم، در واقع من از ابتدای تشکیل شرکت تعاونی از تاریخ ۱۱/۴/۹۰ که شرکت ثبت شده است، افتخار خدمت گذاری به دوستان در هیئت مدیره را دارم.
شرکت تعاونی هم اکنون۱۱۲عضورسمی دارد

سوال: نظر به سوابق طولانی حضور در هیئت مدیره شرکت، پیرامون سوابق تشکیل این شرکت بیشتر توضیح دهید؟
جواب: در آغاز کار، تعاونی با ۶۳ عضو و آورده ۵۰ هزار تومانی آنها، کارش را شروع کرد و بعد از تشکیل اولین مجمع برای هر عضو حداقل ۱۰۰ سهم ۵۰ هزار تومانی مصوب گردید، این شرکت تعاونی در حال حاضر ۱۱۲ عضو رسمی دارد و از آن زمان تاکنون سه بار انتخابات هیئت مدیره برگزار شده است که ان شاءالله در حوالی آبان ماه، نشست دیگری برای انتخابات بعدی برگزار خواهد شد.
سوال: لطفاً در خصوص قیمت گذاری واحدهای تجاری مجتمع مهر سیروان توضیح دهید.
جواب: هیئت مدیره مطابق اساسنامه و آیین‌نامه داخلی، کمیسیون معاملاتی مرکب از مدیرعامل، رئیس هیئت مدیره، مسئول مالی و مسئول فروش تشکیل می‌دهد، مبنای عمل اولیه این کمیسیون، بهره گیری از نظرات تخصصی خبرگان این امر، نظیر کارشناسان شهرداری، دادگستری، بنگاه‌های معاملات ملکی و غیره برای قیمت گذاری پایه بود و به تناسب پیشرفت کار و هزینه های جاری، کمیسیون مبادرت به اعلام نرخ جدید می کند، قیمت های نخستین از هر متر مربع ۷ میلیون تومان آغاز گردید و اینک با توجه به متراژ، جانمایی، نحوه پرداخت وجه، قیمت ها متنوع و متناوب است و ضمن اینکه هیئت مدیره برای اعضای شرکت تخفیفات لازم را منظور می نماید.
کمسیون معاملات درتابستان درخصوص افزایش قیمت واحدهای تجاری تصمیم گیری خواهدکرد

سوال: جناب آقای رمضانیان جنابعالی به عنوان مسئول فروش و مسئول مالی شرکت نسبت به قیمتهای آینده واحدهای تجاری چه برآوردی دارید؟
جواب: همانطور که در سوال پیش توضیح دادم، قیمت‌گذاری با توجه به متغیرهایی نظیر نوسان قیمت بازار، تورم، افزایش دستمزدها، افزایش قیمت مصالح، پیشرفت کار، نوع ماتریال، و غیره انجام می‌گیرد، الحمدالله حدود دوماهی است که پروژه بعد از توقف به واسطه کرونا، شتاب کاری چشمگیری پیدا کرده است و مشتریان زیادی برای خریداری واحد ها، مراجعه کرده و همچنان مراجعه می نمایند، ضمن اینکه ما در اوایل تابستان قطعاً افزایش قیمت داریم و قرار است در کمیسیون معاملات قیمت‌های جدیدی را مصوب کنیم به گمان من هر خریداری سریعتر مراجعه کند برد بیشتری از معامله را نصیب خودش خواهد کرد.
سوال: یعنی خریداران قبلی از انجام معامله در مجتمع تجاری مهر سیروان راضی هستند؟
جواب: کاملا راضی هستند، طراحی پروژه حدود ۳۵ هزار متر مربع است ولی مبنای مفید پروژه حدود ۱۲ هزار متر مربع می باشد و از نظر ساخت، عرض راهرو و ارتفاع پروژه، به نسبت دیگر مجتمع ها، چشم انداز کاملاً قابل توجهی دارد، طراحی و ماتریالی که در پروژه به کار رفته و میرود در نوع خود کاملاً کم نظیر است و با سلیقه خریداران کمال پسند همخوانی دارد، من اطمینان دارم هر کسی که تمکنی دارد و برای بازدید به مجتمع مراجعه نماید، حتما نسبت به خرید واحد تجاری اقدام خواهد کرد.
سوال: سپاسگزارم که درباره پروژه توضیحات کاملی را بیان کردید.
جواب: خواهش می کنم من هم تشکر می‌کنم که برای مصاحبه به دفتر شرکت تعاونی تشریف آوردید.
بار دیگر، البته این بار، که به تنهایی در مسکن مهر رشت قدم می زدم انصافاً مجتمع تجاری مهر سیروان‌در بهترین نقطه مسکن مهر رشت طراحی شده است، به نظر می‌رسد که با راه اندازی این مجتمع در فصل دوم سال ۱۴۰۰ و ترکیب جمعیت مستقر در مسکن مهر، ارزش منطقه ای مسکن مهر، تغییرات مهمی را تجربه خواهد کرد

با کانال همای خبر همراه باشید.http://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

فرماندار شفت در جلسه منابع آب کشاورزی شهرستان؛ لزوم مدیریت آب کشاورزی توسط ابسواران در روستاها / نقدی: رفع مشکلات آب کشاورزی روستاییان باید در دستور کار دهیاران قرار گیرد

فرماندار شفت در جلسه منابع آب کشاورزی شهرستان؛ لزوم مدیریت آب کشاورزی توسط ابسواران در …