چاپ مطلب چاپ مطلب

  اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی در رودسر و کشف مقدار نیم کیلو مواد مخدر

اختصاصی همای گیلان:فرمانده انتظامی شهرستان رودسر استان گیلان از اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی در این شهرستان خبر داد.

mail.google.com

سرهنگ شعبان پایمردفرمانده انتظامی شهرستان رودسر , به تشریح اقدامات این طرح پرداخت و گفت:در پی درخواست های متعدد مردمی,جهت برخورد با اخلال گران و هنجارشکنان در جامعه ,طرح ارتقا امنیت اجتماعی با بکارگیری کلیه عوامل زیر مجموعه فرماندهی انتظامی بخش چابکسر و پلیس امنیت اخلاقی و اماکن عمومی و اطلاعات ,شناسایی نقاط آلوده و جرم در سطح حوزه استحفاظی به مدت دو روز به مرحله اجرا گداشته شد.

سرهنگ شعبان پایمرد با اشاره به موفقیت این طرح افزود:در اجرای این طرح مامورین موفق به کشف مواد مخدر تریاک ,سوخته,شیره و غیره… که جمعا ۵۲۰ گرم , مشروبات الکلی از نوع داخلی و خارجی الیتر ویسکی خارجی و ۵ لیتر دست ساز , و توقیف ۴ دستگاه خودرو به دلیل الودگی صوتی شدند و به تعداد ۱۲۰ نفر خانم بدحجاب تذکر داده شد و همچنین تعداد ۶ باب مغازه به جهت تخلفات صنفی و نداشتن پروانه کسب پلمپ شدند.

وی در ادامه از دستگیری ۶ نفر و توقیف ۲ دستگاه خودرو بدلیل مزاحمت خیابانی  و تحویل مراجع قانونی شئنئ.

فرماندهی انتظامی شهرستان رودسر  در پایان ضمن تشکر از مردم به جهت همکاری با ماموران در اجرای این طرح از تمام هموطنان خواست پلیس را در کنار خود بدانند ودر راه رسیدن به امنیت پایدار,یار و یاور پلیس باشند.

 

 

About

Check Also

دیدار همزمان نمایندگان رشت و صومعه سرا با سیاهکار زاده: ترسیم فرصت های هم افزایی نمایندگان مجلس گیلان با سازمان منطقه آزاد انزلی

دیدار همزمان نمایندگان رشت و صومعه سرا با سیاهکار زاده: ترسیم فرصت های هم افزایی …