چاپ مطلب چاپ مطلب

اختلاف بین شهردار و اعضای شورای شهر کوچصفهان به مرحله محسوس رسیده است

همای گیلان: مهدی رشاد ظهر امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهرستان رشت با بیان اینکه مسئولان باید پاسخگوی مردم باشند اظهار کرد: اعضای شوراهای اسلامی نمایندگان مردم در پارلمان محلی محسوب می‌شوند و مدیران دستگاه‌ها باید به این موضوع توجه داشته باشند.

 

وی به دخالت بعضی از نمایندگان مجلس در امور شوراهای شهر و روستا اشاره کرد و افزود: نمایندگان مجلس حتی در انتخاب شهردار که از وظایف شوراهای شهر محسوب می‌شود، دخالت می‌کنند.

رشاد با اشاره به رابطه‌بازی بعضی از نمایندگان با افرادی در استانداری، تصریح کرد: مسئولان باید اجازه دهند شوراهای اسلامی به وظیفه خود عمل کنند.

عضو شورای اسلامی شهر کوچصفهان خواستار رسیدگی به وضعیت آب شرب این شهر شد و گفت: وضعیت آب شرب کوچصفهان به مرحله بحرانی رسیده است.

وی از کمبود امکانات ورزشی در شهر کوچصفهان خبر داد و بیان کرد: با سوء مدیریت در ورزش کوچصفهان مواجه هستیم و بعضی از افراد در این زمینه کارشکنی می‌کنند.

رشاد با تاکید بر شایسته‌سالاری در انتخاب مدیران، خاطرنشان کرد: بعضی از نمایندگان در انتخاب مدیران دخالت می‌کنند و مدیران با عملکرد ضعیف در راس امور گذاشته می‌شوند.

*آغاز فعالیت نمایندگان برای انتخابات مجلس

نایب رئیس شورای اسلامی شهرستان رشت از فعالیت انتخاباتی بعضی از نمایندگان مجلس برای انتخابات سال آینده خبر داد و یادآور شد: مردم عملکرد مسئولان را نظاره می‌کنند و متوجه رفت‌ و آمدها هستند.

وی با اشاره به منابع درآمدی کوچصفهان، اظهار کرد: بازار سنتی، معدن شن و ماسه و … از منابع مهم درآمدی شهر کوچصفهان محسوب می‌شوند و نیاز به مدیریت صحیح دارند.

رشاد به وضعیت ساخت‌وسازها در شهر کوچصفهان اشاره کرد و افزود: ساخت‌وساز مسکن در کوچصفهان وحشتناک است.

*اختلاف شهردار و شورای شهر کوچصفهان محسوس است

سخنگوی شورای اسلامی شهر کوچصفهان از اختلاف بین شهردار و اعضای شورا در این شهر خبر داد و بیان کرد: اختلاف بین شهردار و اعضای شورای شهر کوچصفهان به مرحله محسوس رسیده است.

About

Check Also

دیدار همزمان نمایندگان رشت و صومعه سرا با سیاهکار زاده: ترسیم فرصت های هم افزایی نمایندگان مجلس گیلان با سازمان منطقه آزاد انزلی

دیدار همزمان نمایندگان رشت و صومعه سرا با سیاهکار زاده: ترسیم فرصت های هم افزایی …