چاپ مطلب چاپ مطلب

استاندار گیلان خبر داد توزیع سبد کالا از اول بهمن‌ماه امسال به ۵۶۰هزار خانوار گیلانی

 

استاندار گیلان از توزیع سبد کالای دولت در بهمن‌ و اسفندماه امسال به ۵۶۰هزار خانوار این استان خبر داد.

139210062135171051813593محمدعلی نجفی اظهار کرد: دولت تدبیر و امید تمام تلاش خود را برای دفع مشکلات مردم به کار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه فرمانداران در شهرستان‌ها باید بر اساس وظایفی که برای جذب سرمایه‌گذاری و ایجاداشتغال دارند، توسعه گرا و با مسائل اقتصادی آشنا باشند، افزود: هنر دولت‌مردان در فرمانداری‌های گیلان جذب سرمایه‌گزاری بخش خصوصی است.

استاندار گیلان گفت: فرمانداران در شهرستان‌ها باید در کنار پویایی، داشتن تدبیر و روحیه ولایت‌مداری با نگاه اقتصادی عمیق و کارشناسی، تمام تلاششان را برای کاهش بیکاری و بهبود معیشت مردم بکار گیرند.

نجفی با بیان اینکه بر اساس گزارشات مستند، بیکاری ریشه اصلی بسیاری از بزهکاری‌های اجتماعی در گیلان است، تصریح کرد: کاهش بیکاری سبب تاثیرات فرهنگی و اجتماعی مثبت می‌شود.

وی با اشاره به توزیع مرحله نخست سبد کالای دولت در گیلان، اظهار کرد: مرحله نخست توزیع سبد کالا از اوایل بهمن ماه آغاز می‌شود.

استاندار گیلان گفت: ۵۶۰هزار خانوار گیلانی شامل طلاب و دانشجویان متأهل، خبرنگاران، کارمندان دولت و کارگران، هنرمندان و مدد جویان کمیته امداد و بهزیستی از این سبد کالا برخوردار می‌شوند.

نجفی با اشاره به مرحله دوم توزیع سبد کالای دولت در گیلان، گفت: کالاها از سوی فروشگاه های منتخب و تعاونی‌های مصرف توزیع می‌شود.

About

Check Also

مدیر کل شیلات گیلان خبر داد رهاسازی بیش از دومیلیون قطعه بچه ماهی سفید در چوبر

مدیر کل شیلات گیلان خبر داد رهاسازی بیش از دومیلیون قطعه بچه ماهی سفید در …