چاپ مطلب چاپ مطلب

افتتاح شرکت تعاونی مرغداری کاسپین توکا با حضور استاندار در لنگرود

 

 به گزارش همای گیلان شرکت تعاونی مرغداری کاسپین توکا با حضور استاندار ، رئیس سازمان  جهادکشاورزی استان، نماینده شهرستان لنگرود، فرماندار و جمعی از مسئولین شهرستان در بالامحله پاپکیاده شهرستان لنگرود به بهره برداری رسید.

5

در این مراسم علی اصغر محمودیان مدیر عامل شرکت مرغداری کاسپین توکا ضمن قدردانی از حضور استاندار محترم و همه مسئولین شهرستان ، در خصوص مشخصات این پروژه گفت : شرکت تعاونی مرغداری کاسپین توکا از سال ۹۰ در زمینی به مساحت ۲ هکتار با همکاری اعضای هئیت مدیره  با هدف هجرت سازندگی و تنوع است و ایجاد شغل عبادت  در شهرستان لنگرود شروع به فعالیت نمود.

مدیر عامل شرکت مرغداری کاسپین توکا افزود : سطح زیر بنایی مرغداری در مساحت ۳۲۰۰ متر مربع  و برای ظرفیت ۳۰ هزار قطعه در نظر گرفته شده است که امیدواریم پس از پایان طرح بتوانیم این میزان را به ۱۰۰ هزار قطعه و میزان اشتغالزایی را از ۱۵ نفر به ۴۵ نفر برسانیم.

وی  در خصوص سرمایه گذاری این طرح اظهار داشت : برای انجام این طرح ۸۰ میلیون تومان سرمایه شخصی ، ۴۳۰ میلیون تومان از محل طرح توسعه و ۱۶۰ میلیون تومان از محل سرمایه در گردش ، جمعا به مبلغ ۱۳۹ میلیون تومان تا به امروز سرمایه گذاری شده است.

علی اصغر محمودیان مدیر عامل شرکت مرغداری کاسپین توکا  در پایان از همکاری بی شائبه  فرماندارمحترم ، رئیس اداره جهاد کشاورزی شهرستان لنگرود ، مسئول امور دامی و تمام پرسنل جهاد کشاورزی شهرستان ، رئیس اداره تعاون ،کار و رفاه اجتماعی شهرستان  قدردانی نمود.

در این مراسم پروانه رئیس هئیت مدیره شرکت  مرغداری کاسپین توکا در گفتگویی با خبرنگار همای گیلان  ضمن معرفی اعضای هیئت مدیره ” جهانگیر پروانه – سوسن عارف زاده و فاطمه محمودیان ”  اظهار داشت : از اهداف  آینده شرکت ما تکمیل طرح و افزایش سرمایه در گردش است  که در راستای تکمیل طرح اقداماتی همچون جلوگیری از سوخت بالا ، گازرسانی شرکت ، سقف کاذب ، محوطه سازی و … در نظر گرفته شده است که امیدواریم در این زمینه نیز مسئولین ما را یاری رسانند.

 رئیس هئیت مدیره شرکت  شرکت مرغداری کاسپین توکا در ادامه به برخی از مشکلات موجود اشاره کرد و گفت : عدم آسفالت مسیر منتهی به شرکت ، عدم گاز رسانی با توجه به اینکه قرارداد گازرسانی منعقد و حتی قسط اولیه نیز پرداخت شده است که متاسفانه هنوز اقدامی در این زمینه صورت نپذیرفته است .

1

3

42

About

Check Also

 در جلسه کارگروه پسماند شهرستان صورت گرفت: تاکید فرماندار لاهیجان بر تشویق شهروندان به انجام تفکیک زباله از مبدا

 در جلسه کارگروه پسماند شهرستان صورت گرفت: تاکید فرماندار لاهیجان بر تشویق شهروندان به انجام …