چاپ مطلب چاپ مطلب

افتتاح یک باب مرغداری ۲۰ هزارقطعه ای در ایام ا… فجر در شهرستان سیاهکل

به گزارش همای گیلان یک قطعه مرغداری ۲۰ هزار قطعه ای در روستای چولاب سیاهکل افتتاح وبه بهره برداری رسید.

SAM_9622

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سیاهکل در آیین افتتاح این طرح گفت:ظرفیت پرورش مرغ گوشتی این شهرستان ۱۱۰ قطعه در هر دوره بود که با بهره برداری از این دو طرح به ۱۴۰ قطعه می رسد. مهندس کوهستانی افزود:سرمایه گذار این طرح کامران فرامین می باشد که از سال گذشته با صرف اعتباری بالغ بر ۷۰۰میلیون تومان از طریق آورده شخصی وتسهیلات بانکی مبادرت به احداث این واحد نموده است.

در ادامه امام جمعه شهرستان سیاهکل گفت:از کار آفرین این طرح به جهت ایجاد اشتغال وفراهم نمودن تولید تقدیر وتشکر می نماییم زیرا لازمه خروج از بحران اقتصادی ،تولید داخلی است.

حجت الاسلام شیدایی افزود:من احترام خاصی برای تولید کننده قائلم   لذا دولتمردان باید زمینه اخذ اعتبار وتسهیل در روند احداث طرح را فراهم نمایند.

در ادمه فرماندار سیاهکل با اعلام این مطلب که در این ایام فقط ۲۹ پروژه وطرح در این شهرستان به افتتاح رسیدگفت:یکی از اقدامات خوب در سال ۹۰-۹۲توسعه بخش کشاورزی بود که در این زمینه اعتبار خوبی برای شهرستان در نظر گرفته شد.

حاجتی افزود:در سال گذشته در این بخش ۵هزار میلیارد اعتبار تخصیص داده شد که ما توانستیم رتبه چهارم استان را کسب نماییم

نماینده مردم شهرستانهای لاهیجان وسیاهکل هم در این افتتاحیه گفت:ما باید زمینه ای فراهم نماییم تا افراد با ذوق بیشتری به تولید رو آورند مثلا  اینکه  محسوب شدن خود سرمایه شرکت ، به عنوان وثیقه ، نمونه ای از این دست می باشد.

ندیمی افزود:یکی از دستاوردهای بزرگ انقلاب وامام و خون شهدا مجلس است شاید اگر مجلس نبود هیچ یک از این اتفاقات                 نمی افتاد.مجلس دوران طاغوت مجلس نبود که روستاها آباد نمی شد.  اما الان می گوییم نباید روستای بدون برق                     داشته باشیم.واز طرفی حتی امسال ۹۰۰میلیون تن قیر برای آسفالت روستاها در نظر گرفته شد.

وی ادامه داد:من سعی میکنم تا بخش عمده ای از پول وبودجه را به سمت روستا بکشانم زیرا روستا مهد کشاورزی ،تولید وخدمات است واگر روستا نداشته باشیم باید به خارج وابسته شویم.من معتقدم که آبادانی  روستا مهمتر از آبادی شهر است .

ندیمی با بیان اینکه امسال یکی از پربارترین سالهایی بود که بنده نماینده بودم افزود:ما امسال فقط چندهزارمیلیارد تومان برای امور عمرانی روستا شامل راه وبهسازی وآب وبهداشت تعریف کردیم.

وی گفت :صندوق توسعه ملی این است که ارز خارج و وارد شود اما ما یکی از اقداماتی را که انجام دادیم این بود که ارز را تبدیل به ریال کردیم تا برای چنین طرح ها و پروژه هایی خرج شود.

ندیمی ضمن تشکر از افراد سرمایه گذار که موقعیت های شغلی جدیدی ایجاد میکنند گفت:کارآفرینی در کشور دارای ارزش است بنابرین باید شرایط سرمایه گذاری را تسهیل نماییم.

در پایان سرمایه گذار این طرح گفت:بسیار خوشحالم که توانسته ام با همکاری مسئولین خدمتگزار در این شهرستان خدمتی ارائه دهم ودر زمینه رفع بیکاری قدم بردارم.

کامران فرامین با بیان این مطلب که زیر بنای این ساختمان در دو طبقه جمعا ۱۴۰۰ متر مربع می باشد افزود:۷۰۰ میلیون تومان جهت احداث این مرغداری هزینه شده است که فقط ۲۵۲ میلیون آن تسهیلات دولتی است.

وی از مسئولین خواست تا با کم کردن قوانین دست وپا گیر اداری نسبت به فراهم آوردن فصای تولید گام بردارند.

سرمایه گذار این طرح در پایان از تمامی مسئولینی که در  خدمت رسانی به این مرغداری کمک نمودده اند تقدیر وتشکر نمود

SAM_9618

SAM_9628

SAM_9625

About

Check Also

 در جلسه کارگروه پسماند شهرستان صورت گرفت: تاکید فرماندار لاهیجان بر تشویق شهروندان به انجام تفکیک زباله از مبدا

 در جلسه کارگروه پسماند شهرستان صورت گرفت: تاکید فرماندار لاهیجان بر تشویق شهروندان به انجام …

۹ comments

  1. یک شهروند سیاهکل

    از برادران کامران وفردوس فرامین جهت افتتاح مرغداری و توسعه اشتغال درسیاهکل تشکر میکنم.خسته نباشید.

  2. از همه کسانی که قدمی برای سیاهکل برداشته اند تشکر می کنم آقای فرامین دست مریزاد احسن

  3. مدیریت محترم سایت بیش از هر چیزی از دیدن اخباری که موجب تولید وشغل می شود خوشحال می شوم از برادر بزرگوار که این مهم را فراهم نمود است ممنونم

  4. برادران فرامین ضمن عرض تبریک وخدا قوت امید ان را دارم تا همجون گذشته در پیشبرد اهدافتان موفق وموید باشید.

  5. جناب آقای فردوس فرامین افتتاح مرغداری بیست هزار قطعه ای حاصل تلاش شبانه روزی شما بوده صمیمانه به جنابعالی و خانواده ی محترمتان تبریک عرض نموده و موفقیت شما را در زمینه ی تولید مرغ در شهر ستان سیاهکل آرزو می نمایم

  6. احسن بارک الله

  7. دلیر مرد سیاهکلی

    خدا قوت

  8. هیچ چیز برایم مثل کار آفرینی زیبا نیست

  9. خدا قوت بر برادران فرامین دست مریزاد