چاپ مطلب چاپ مطلب

افتتاح ۸۴ پروژه در ایام ا.. دهه فجر در شهرستان لاهیجان

نشست خبری خبرنگاران استانی و شهرستانی لاهیجان در قالب کاروان ارتباطات و اطلاع رسانی دهه فجر استان گیلان با حضور فرماندار شهرستان لاهیجان برگزار شد.

در این مراسم علیزاده فرماندار لاهیجان گفت :از ابتکار عملی که کمیته اطلاع رسانی دهه فجر جهت پوشش دهی هرچه بهتر برنامه های ایام ا.. فجر صورت داده است قدردانی می نمایم.

 علیزاده اظهار داشت : ما امروزه با جوانانی روبرو هستیم که از نزدیک با انقلاب آشنا نبوده و این وظیفه ماست تا با انتقال صحیح و بنیادی و ماندگار این اطلاعات به جوانان ، آنان را برای آینده آماده سازیم.

وی بیان داشت : در ماههای گذشته بیش از ۲۰ کمیته برنامه ریزی در زمینه های مختلف تشکیل و طی جلساتی متعدد سعی شد تا برنامه ای  پرباز برای دهه فجر برنامه ریزی شود.

فرماندار لاهیجان بیان داشت: ۸۴ پروژه در سطح  شهرستان با اعتبار ۲۱ میلیارد  تومان دراین ایام به بهره برداری خواهد رسید.

علیزاده  به برخی از برنامه فرهنگی شهرستان در دهه فجر اشاره کرد و گفت : دیدار  با امام جمعه شهرتان ، نواختن زنگ انقلاب در مدارس ، برپایی نمایشگاههای مختلف ، مسابقات وبلاگ نویسی ویژه دانشجویان مرکز آموزش عالی اندیشمند ، مسابقه فیلم کوتاه ویژه دانشجویان آموزشکده سما از جمله برنامه های ایام ا.. دهه فجر می باشد.

وی تجلیل از سالمندان و سرپرستان زن خانوار، تجلیل از کارآفرینان برتر ، دیدار رایگان از موزه چای ، عصری با شعر انقلاب ، برگزاری جشن انقلاب در مکان های مختلف ، پیاده روی خانوادگی ویاده روی ویژه خواهران از سوی تربیت بدنی خواهران . … را از دیگر برنامه های فرهنگی شهرستان برشمرد.

فرماندار شهرستان لاهیجان در ادامه به برخی از پروژه های قابل افتتاح در دهه فجر اشاره کرد و گفت : افتتاح ۱۷ مسکن مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام (ره )، احداث ۲ خانه بهداشت در روستاهای نوبیجار و شیخانبر ، تامین آب شرب روستایی در دو روستای علیسرود وسطلسر ، گاز رسانی به ۹ روستا در این ایام خجسته به بهره برداری خواهد رسید.

علیزاده اظهار داشت : پروژه های مختلف دیگری نیز توسط شهرداری لاهیجان ، شهرداری رودبنه ، امور توزیع برق ، راه و شهرسازی و بنیاد مسکن استان … ادر این ایام افتتاح خواهد شد.

About

Check Also

مدیر کل شیلات گیلان خبر داد رهاسازی بیش از دومیلیون قطعه بچه ماهی سفید در چوبر

مدیر کل شیلات گیلان خبر داد رهاسازی بیش از دومیلیون قطعه بچه ماهی سفید در …